האלתור של לוזון: פיינגולד צפוי לפתוח כמגן השמאלי של הצעירה

play
עילי פיינגולד | GettyImages, Marcio Machado/Eurasia Sport Images
גיא לוזון לקראת משחק הנבחרת הצעירה 01:36

שחקן מכבי חיפה יוסט לעמדה פחות מוכרת מול בולגריה, גיא דזנט יפתח כמגן ימני. גם אמיר גנאח בהרכב, ענאן חלאילי יוביל

(גודל טקסט)

עילי פיינגולד צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי במשחקה של הנבחרת הצעירה הערב (שלישי, 19:00) במשחק מול בולגריה בפתיחת קמפיין מוקדמות יורו 2025. פיינגולד, שהיה אחד מכוכבי המונדיאליטו בקיץ האחרון, הוא במקור מגן ימני אבל יוסט שמאלה בשל היעדר שחקן בעמדה זו בנבחרת. כזכור, רוי רביבו היה המגן השמאלי של הנבחרת הצעירה, אבל הקפיצה שלו לנבחרת הבוגרת השאירה חלל שפיינגולד ינסה למלא בעמדה פחות מוכרת עבורו.

מי שיפתח בעמדת המגן הימני הוא גיא דזנט. המגן הצעיר פתח בהרכב מכבי פתח תקוה במחזור האחרון ונחשב לכישרון עולה. במרכז ההגנה ישחקו שקד חכמון והדר פוקס. מי שיקבל כמובן את הקרדיט בשער הוא תומר צרפתי. דניאל פרץ ושריף כיוף חצו את הגיל שמאפשר להם להיות חלק מהנבחרת הצעירה ולכן צרפתי שפתח את העונה בעצלתיים במכבי נתניה, יקבל את המפתחות.

מי שאמור להוביל את הנבחרת הוא ענאן חלאילי. שחקן הכנף של מכבי חיפה נשאר בסגל הנבחרת הצעירה ולא הוקפץ לבוגרת, לבקשתו של מאמן הצעירה גיא לוזון.

ענאן חלאילי, נבחרת ישראל עד גיל 20
ענאן חלאילי, נבחרת ישראל עד גיל 20 | GettyImages, Eurasia Sport Images

קפטן הנבחרת איתן אזולאי יפתח בקישור לצידו של שחקן הפועל תל אביב אל ים קנצפולסקי, כאשר גם אמיר גנאח, התגלית של הפועל באר שבע בפתיחת העונה, צפוי להיכלל ב-11.

הרכב משוער: תומר צרפתי, גיא דזנט, שקד חכמון, הדר פוקס, עילי פיינגולד, אל ים קנצפולסקי, איתן אזולאי, תאי עבד, אמיר גנאח, ענאן חלאילי, עידן טוקלומטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי