קיקו בונדוסו נפגע בברכו באימון מכבי תל אביב ויעבור בדיקות

play
שחקן מכבי תל אביב קיקו בונדוסו | דני מרון
שחקני מכבי תל אביב עידן נחמיאס, דניאל טננבאום, ניר ביטון 04:23

הקשר הפורטוגלי נפגע באימון הערב והתלונן על כאבים, במועדון יקוו שלא מדובר בפציעה חמורה שתשבית אותו ממשחקי הליגה והקונפרנס ליג

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

דאגה במכבי תל אביב אחרי שהערב (שלישי) נפגע באימון קשר הרכש קיקו בונדוסו. הפורטוגלי בן ה-27, שבבכורה שלו בקבוצה נגד הפועל חדרה עלה מהספסל והספיק לבשל לערן זהבי, התלונן על כאבים בברך ויעבור סדרת בדיקות כדי לאבחן את חומרת הפגיעה.

מכבי תל אביב חזרה לאימונים רק אתמול אחרי מספר ימי חופשה שקיבלו השחקנים מרובי קין, לאחר חודשיים אינטנסיביים במיוחד שכללו מחנה אימונים בספרד, את משחקי גביע הטוטו ומוקדמות הקונפרנס ליג וכמובן שני מחזורי פתיחת ליגת העל.

קיקו בונדוסו, מכבי תל אביב
ייבדק אחרי שהתלונן על כאבים בברכו. בונדוסו | אריאל שלום

במכבי תל אביב מקווים שלא מדובר בפציעה חמורה, שכן ביום ראשון היא תארח את בני ריינה במסגרת ליגת העל וכעבור ארבעה ימים כבר תארח את בריידבליק במחזור פתיחת שלב הבתים של הקונפרנס ליג.

בונדוסו הגיע למכבי תל אביב מוויזלה הפורטוגלית ימים ספורים לפני תום מועד הרישום לקונפרנס ליג, אחרי שנבחר בעונה שעברה ל-11 של הליגה הפורטוגלית על ידי העיתון "רקורד". את מרבית הקריירה העביר בליגות הנמוכות בפורטוגל, אולם הפריצה שלו בוויזלה בשנתיים האחרונות סידרה לו הצעות משמעותיות מקבוצות מעבר לים, כולל ממכבי תל אביב שבסופו של דבר בשורותיה הוא חתם.

אגב, בשלוש השנים האחרונות הוא לא החמיץ אפילו משחק אחד בליגה הפורטוגלית ובמכבי תל אביב מקווים שלא מדובר בפציעה חמורה כעת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי