קין בונה על קניקובסקי אחרי שער הניצחון: "נראה חד ובכושר טוב"

play
רובי קין | אריאל שלום
שחקני מכבי תל אביב עידן נחמיאס, דניאל טננבאום, ניר ביטון 04:23

מאמן מכבי תל אביב לקראת בני ריינה (ראשון, 19:45, ספורט4): "טוב לראות את השחקנים שלנו משחקים בנבחרת. רוצים לשמור על המומנטום מלפני הפגרה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שפתחה את העונה בליגת העל עם שני ניצחונות בשני משחקים ועם יחס שערים של 1:7, מכבי תל אביב רוצה לחזור מפגרת הנבחרות מהמקום בו נעצרה. לקראת המשחק מחר מול בני ריינה בצאת החג (ראשון, 19:45, ספורט4), המאמן רובי קין דיבר בקצרה.

"חשוב שהייתה לשחקנים מנוחה, הייתה להם הזדמנות לבלות קצת עם המשפחות אחרי שהיה לנו לוח זמנים צפוף. הם חזרו ונראים רעננים ומוכנים לחזור", אמר קין.

על נציגי מכבי תל אביב בנבחרת ישראל אמר: "טוב לראות את השחקנים שלנו מקבלים דקות. דור פרץ ורוי רביבו פתחו בהרכב בשני המשחקים, דור תורג'מן קיבל דקות וגבי עלה מהספסל פעמיים וכבש שער ניצחון. היו לגבי שבועיים טובים, הוא נראה חד, נראה בכושר טוב, ולכבוש שער בנבחרת יכול רק לעזור לך בתור שחקן, כי זה תמיד מיוחד".

גבי קניקובסקי חוגג יחד עם תאי בריבו נבחרת ישראל
המומנטום מהנבחרת יימשך במכבי תל אביב? קניקובסקי | ברני ארדוב

על ריינה, שפתחה את העונה עם שתי תוצאות תיקו, אמר קין: "אין משחקים קלים בליגה, יהיה עוד משחק קשה, עבדנו הרבה כדי להתכונן אליו. אנחנו רוצים להיראות טוב מול הקהל שלנו בבלומפילד, בתקווה שהאצטדיון שוב יהיה מלא. רוצים לשמור על המומנטום שיצרנו לפני הפגרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי