אלחמיד מתקרב להפועל חיפה, גיא מלמד: "ראוי לקבל זימון לנבחרת"

חוזר לבאר שבע. אלחמיד | מאור אלקסלסי

במועדון אופטימיים לגבי צירוף בלם הפועל ב"ש. הסקורר מאושר: "יש פה חומר טוב". רוני לוי: "כשצריכים, יואב כץ עושה הכל. מערכת היחסים בינינו מצוינת". אכזבה באשדוד, אלי לוי: "נתחזק ונהיה טובים יותר"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה צמודה למכבי תל אביב בפסגת ליגת העל. הקבוצה של רוני לוי ניצחה הערב (שבת) 0:2 בביתה את מ.ס. אשדוד משערים של פליפה סנטוס (65) וגיא מלמד (69) והמשיכה את פתיחת העונה המוצלחת שלה, בדיוק הפוך מהיריבה שטרם צברה ולו נקודה אחת. לצד הניצחון, נרשמה בשורות המנצחת התקדמות משמעותית במגעים עם חאתם עבד אלחמיד, ובמועדון מעריכים שהסיכויים שישוב גבוהים.

"עשינו פתיחת עונה טובה, היה חשוב מאוד לנצח", אמר רוני לוי. "אשדוד הגיעה במצב מסובך מבחינתנו, החצי הראשון היה פחות טוב שלנו, לא היינו שקטים עם הכדור, בחצי השני ניצלנו את המצבים אבל יש הרבה מה לתקן ולשפר. מערכת היחסים ביני ובין יואב כץ תמיד היתה טובה מאוד. בסוף יואב הביא את מה שרצינו, כשהקבוצה צריכה הוא עושה הכל".

על גיא מלמד אמר המאמן: "ידענו שאנחנו מביאים חלוץ שהוא סקורר שיודע לנצל מצבים. הוא חלוץ אמיתי ורואים את זה גם באימונים. אנחנו שמחים שהוא איתנו".

מלמד עצמו, שחגג שער שלישי בשלושה מחזורים, הוסיף: "אני תמיד שואף הכי גבוה. אני נמצא במקום מכובד עם שאיפות גבוהות. יש פה חומר טוב, רוני לוי מנהיג את כולנו, יש פה שילוב טוב של צעירים ומנוסים, רוני הוא פיגורה ומילה טובה מגיעה גם לאוהדים. יש פה אווירה מדהימה. אני חושב שאני ראוי לקבל זימון לנבחרת, אבל זו החלטה של אלון חזן ויוסי בניון. אנסה לעשות את שלי במגרש, מה שיהיה יהיה".

שחקן הפועל חיפה חאתם עבד אלחמיד
חוזר לבאר שבע. אלחמיד | מאור אלקסלסי
שחקן הפועל חיפה גיא מלמד עם תומר יוספי
בכושר נהדר. מלמד חוגג עם יוספי | מאור אלקסלסי
מאמן מ.ס. אשדוד אלי לוי עם דויד קופרמן
"נצא מחוזקים". אלי לוי עם קופרמן | מאור אלקסלסי

בצד המפסיד, סיכם אלי לוי: "לא נעים להתחיל ככה את הליגה, אבל אנחנו מאמינים. היה משחק שקול היום עד הגולים, נעשה מה שצריכים ונצא מחוזקים מהמצב הזה. אנחנו מתכננים להתחזק, נביא עוד שחקנים ונהיה קבוצה יותר טובה. לחץ זה שם המשחק. יש פה חבורה של גברים שבאים ונותנים ומשתדלים, נצא מחוזקים במאמץ הזה".

אריאל הרוש הוסיף: "אף אחד לא רוצה להתחיל עונה ככה. המזל שלנו הוא שזו רק ההתחלה ויש זמן לתקן, התרופה לכל זה היא ניצחון בשבוע הבא. זו תקופה לא פשוטה. כשעושים טעויות אז משלמים. יש פה הגנה יחסית חדשה, אבל לאט לאט זה יילך ויסתדר. ברמה האישית התגעגעתי מאוד לחזור לשחק, עם התוצאות הטובות תגיע גם השמחה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי