תומר יוספי: "אין לי הסבר למה אני לא בהפועל באר שבע"

play
לוקאס סלינאס שחקן מ.ס. אשדוד לפני תומר יוספי שחקן הפועל חיפה | מאור אלקסלסי
דוהרת לצמרת: סנטוס ומלמד הפציצו פנימה ונתנו להפועל חיפה 0:2 על אשדוד 06:03

הקשר הפך למנהיג של הפועל חיפה שפתחה את העונה מצוין. במועדון מחמיאים לרוני לוי: "הדבר העיקרי ששיפרנו זה האופי והמנטליות"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

שמחה גדולה בהפועל חיפה אחרי הניצחון אמש (ראשון) 0:2 על מ.ס אשדוד. אחרי שלושה מחזורים, האדומים-שחורים עם 7 נקודות מ-9 אפשריות ובמועדון החמיאו למאמן רוני לוי: "יש פה קבוצה מיוחדת. הדבר העיקרי ששיפרנו זה האופי והמנטליות של השחקנים ושל הקבוצה". בחיפה מרוצים בעיקר מהחלק הקדמי והחמיאו לחלוצים מוחמד קמארה וגיא מלמד.

מי שמגלה יכולת גבוהה מפתיחת העונה וגם לוקח מנהיגות הוא תומר יוספי, שאמר: "אין לי הסבר למה אני לא בהפועל באר שבע. כל שחקן צריך לשחק ויש הרבה שחקנים טובים בבאר שבע. רציתי לצאת כדי לשחק ולהשתפר. אני מרגיש שאני תקופה ארוכה בהפועל חיפה, התחברתי לכולם ואני מקווה להצליח ולהמשיך ככה".

יוספי המשיך: "ממשחק למשחק אנחנו צריכים ללמוד איפה הטעויות שלנו ואיך לשפר את עצמנו. הצוות המקצועי נהדר, מהווידאו והחימום הם הכי רציניים, יש אימונים ברמה גבוהה והצוות מוריד אותנו לקרקע כל משחק מחדש. כל משחק שאני משחק ונכנס לכושר ומרגיש טוב אני נהנה. אני לא רוצה לרדת מהדשא בחיים".

עוד אמר הקשר: "מה ישמח אותי מבחינה אישית? 10 שערים ו-10 בישולים… אבל ההצלחה של הקבוצה היא ההצלחה שלי. אני לא חושב נטו על שערים או בישולים".

על העובדה שתפס את המקום של חנן ממן כמנהיג: "זה בא לי בטבעיות, אני מרגיש שגם אם אני עושה פעולת פחות טובות אני מכוון את השחקנים וזה מכניס אותי למשחק. יש פה חדר הלבשה מצוין, לא צריך להיות כוכב בקבוצה כי בסופו של דבר אנחנו קבוצה. כל אחד נותן מה שצריך בתפקיד שלו. אין ריבים, תמיד כולם ביחד ".

לוקאס סלינאס שחקן מ.ס. אשדוד לפני תומר יוספי שחקן הפועל חיפה
לוקאס סלינאס שחקן מ.ס. אשדוד לפני תומר יוספי שחקן הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

בהפועל חיפה ינסו להשלים את מעברו של חאתם עבד אלחמיד מהפועל באר שבע עד סגירת חלון ההעברות ביום רביעי. הרצון הגדול לצרף את הבלם נובע מכך גם שהוא יכול לשחק בלא מעט עמדות.

את עיקר המחמאות אתמול קיבל הבלם פרנן מאיימבו, שלדעת רבים היה השחקן הטוב במגרש. "לשחקן חדש לוקח זמן להתאקלם ואסור לשפוט מההתחלה", אמר רוני לוי, "יש כאלה שזה לוקח להם פחות זמן ואני מקווה שזה המקרה אצל פרנן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי