אבוקסיס: "המחצית השנייה הייתה כל מה שרצינו"

play
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים | ברני ארדוב
צפו: צמד בישולים לשועה, בית"ר גברה 0:2 על חדרה ועלתה מעל לקו האדום 06:06

בבית"ר ירושלים מרוצים אחרי הניצחון והעלייה מעל הקו האדום: "שמחים לצאת מהמינוס, סורו נכנס לעניינים". אביטן: "מאכזב מאוד לא לכבוש, נקווה לרצף חיובי אחרי השלילי"

(גודל טקסט)

זה לקח לה שלושה מחזורים, אך בית"ר ירושלים סוף סוף הצליחה הערב (שני) לצאת מהמינוס. את הפחתת ארבע הנקודות ממאזנה מחזיקת הגביע אמנם תסחוב איתה כל העונה זכר לאירועי הגמר ההוא, אך ה-0:2 היום על הפועל חדרה הזניק אותה מהמקום האחרון אל המקום התשיעי והיא עם שתי נקודות. מיירון ג'ורג' שוב הבקיע אחרי הצמד בהופעת הבכורה בצהוב – שחור, כשהפעם גם פרד פריידיי בלט לצידו עם שער משלו וירדן שועה כיכב עם שני בישולים.

מן העבר השני, הפועל חדרה תקועה במקום האחרון ויש למאמנה ניסו אביטן סיבות רבות לדאגה. כמו הקבוצה הקודמת שנכנעה לבית"ר – מ.ס. אשדוד – גם חדרה עדיין מחפשת נקודות ראשונות העונה ונועלת הטבלה נותרה היחידה בליגה ללא שער זכות. ביום רביעי הקרוב ייסגר חלון ההעברות בליגת העל, והצורך בחלוץ הזר שחדרה כל כך נחושה לצרף מעולם לא נראה ברור יותר.

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים
סוף סוף יצא מהמקום האחרון. אבוקסיס | שלומי גבאי

יוסי אבוקסיס אחרי היציאה מהמינוס והניצחון השני העונה: "אלו היו שתי מחציות שונות. ניסינו משהו מסוים בחצי הראשון, אבל חדרה תפסו אותנו חשופים מאוד, זה היה רע מאוד. עשינו שינויים וזה הסתדר. שמח שזה הצליח. במחצית השנייה היינו טובים. חדרה לא הצליחו לסכן אותנו בחצי השני. כל מה שציפינו ורצינו היה במחצית השנייה. מסתכלים על המשחק הבא מול בני ריינה, קבוצה חזקה שעשתה צרות לגדולות".

על הבכורה של איסמעילה סורו: "הוא מתאמן איתנו רק שבוע וחצי והוא כבר הראה שהוא נכנס לעניינים".

קפטן הקבוצה, אופיר קריאף, מרוצה מהניצחון: "ידענו שזה משחק תפנית לאור התוצאות במחזור. היה חשוב לסגור את המינוס, הכי חשוב זה המשכיות, שער נקי, אנחנו עם הפנים לריינה ביום שבת. כל משחק הוא קשה, במיוחד נגד קבוצות כאלה, חדרה, ריינה, שנלחמות על החיים. יש להם מאמן טוב מאוד, אנחנו לא פראיירים".

קריאף הוסיף: "תמיד אמרתי שאני שחקן שעובד קשה. יש את אלה שבורכו בכישרון, אני דואג שתהיה להם עבודה יותר נקייה. כשדוחקים אותי לקיר אני נותן את הטוב ביותר שלי. ממשיך לעבוד קשה כמו תמיד. לא זוכר מתי פתחנו שנה עם ציפיות, בלי חוסר ודאות. שמח שיש מאיתנו ציפיות, הבאנו את זה על עצמנו מסוף העונה שעברה. אנחנו חייבים לקהל המון, רוצים להמשיך כך, להביא עוד ועוד קהל. חוזרים לטדי במשחק הבית הבא, רק להמשיך ככה".

ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה
מקווה לצאת מהרצף השלילי. אביטן | ברני ארדוב

ניסו אביטן על הפסד שלישי ברציפות: "השער ממצב נייח הוציא אותנו מהמשחק. ניסינו לחזור, אבל זה לא היה מספיק טוב. מבחינתי היה משחק שקול, זה ברח לנו. אנחנו לא מפחדים לצאת קדימה, פשוט לא היה תיאום בחלק ההתקפי. חסרים לנו עוד שחקנים, זה שעוד לא כבשנו זה מאכזב מאוד. מנסים ורוצים להוציא נקודות מכל משחק. מקווה שאחרי הרצף השלילי יגיע גם אחד חיובי".

על הרכש האפשרי עד תום חלון ההעברות: "עשינו מאמצים רבים להביא חלוץ. מקווה שעד יום רביעי נביא חלוץ וזה יושלם. עובדים קשה למצוא שחקן התקפה שמתאים לנו, לא פשוט עם המספרים שאנחנו משלמים. מבחינה תקציבית אין לנו יותר מדי אפשרויות".

אוהד לויטה על ההפסד: "תחושת אכזבה ותסכול. לעמוד בשווה עם בית"ר במשחק חוץ ואז לקבל גולים קלים מדי זה משהו שצריך לשפר במיידי. יש תקופות ששום דבר לא הולך, זה עלינו ועל הצוות להוציא את העגלה מהבוץ. שחקנים אולי בחוסר ביטחון, צריך לצאת מזה במשחק פשוט. משחק שלישי ברציפות, על אף שזה באמת מול יריבות מאוד טובות. לא ציפינו להיות עם 0 נקודות. ספגנו גולים שצריך למנוע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי