חיים פספס את הלידה, רוי יפספס את החתונה: ההקרבה של רביבו

play
משתלט על חולצת ההרכב. רוי רביבו | אריאל שלום
שער נאה של מילסון לא הספיק: רק 1:1 למכבי תל אביב מול ריינה 06:05

רוי רביבו יחמיץ את חתונת אחיו בגלל המשחק של מכבי תל אביב באירופה, ואבא חיים כבר רגיל לזה. וגם: השינויים שיבצע קין למשחק (ה', 22:00, ספורט2)

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תשוב הערב (שלישי) להתאמן, אחרי יום מנוחה שקיבלו אתמול השחקנים, ותחל בהכנות למשחק מחרתיים מול בריידבליק מאיסלנד שיפתח את שלב הבתים של הקונפרנס ליג (ה', 22:00, ספורט2).

המאמן רובי קין צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב לעומת זה שפתח שלשום בתיקו מול בני ריינה. אנריק סבוריט יחזור למרכז ההגנה ויפתח לצד דרק לוקאסן. רוי רביבו יחזור לעמדת המגן השמאלי. בקישור צפוי דן ביטון לחזור להרכב ובהתקפה עשוי יונתן כהן לפתוח על הספסל.

רוי רביבו שחקן מכבי תל אביב
מחויב לקריירה ולקבוצה. רביבו | אריאל שלום
מאמן מכבי תל אביב רובי קין
מבקש לשחק יותר פשוט. קין | אריאל שלום

הסיפור המעניין במשחק יהיה במשפחת רביבו. בזמן שייפתח המשחק בשעה 22.00 תיערך החתונה של בר רביבו, אחיו הבכור של רוי. מאחר שהמשחק יתחיל בשעה המאוחרת של מחזור הקונפרנס ליג, רוי רביבו יחמיץ את חתונת אחיו, וגם חיים רביבו ואשתו שגית, ההורים של החתן ושל הכדורגלן, לא יוכלו מן הסתם לצפות במשחק של מכבי תל אביב. רוי רביבו יגיע ודאי אחרי המשחק לחוות רונית, שם תיערך החתונה, ויקווה שמצב רוחו יהיה מרומם.

אגב, החמצת אירוע משפחתי גדול בגלל כדורגל היא לא משהו חדש עבור חיים רביבו. גם הוא החמיץ את הלידה של רוי מאחר ששיחק באותה השעה במשחק של גלאטסראיי בטורקיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי