רוני לוי לחץ, כץ ואלחמיד התפשרו, הפועל חיפה מרוצה: "הסגל חזק"

play
רוני לוי, הפועל חיפה | מאור אלקסלסי
דוהרת לצמרת: סנטוס ומלמד הפציצו פנימה ונתנו להפועל חיפה 0:2 על אשדוד 06:03

אלחמיד חתם לשנתיים בהפועל חיפה אחרי מו"מ קשה, ירוויח 280 אלף יורו, אך להפועל חיפה אפשרות לא לחדש את חוזהו אם לא ישלים 75 אחוז מהמשחקים

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שבועיים של משא ומתן קדחתני, בלמה של הפועל באר שבע חאתם עבד אלחמיד עבר להפועל חיפה. השחקן ששיחק בהשאלה בעונה שעברה בהפועל חיפה יקבל כ-280 אלף יורו בעונה בחוזה לשנתיים.

כזכור, המכשול האחרון שעמד בפני סגירת העסקה הייתה הדרישה של הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ שהפועל באר שבע תשתתף בשכר של הבלם או לחלופין שהוא יוותר על חלקו אם ישחק פחות מ-70 אחוז מהמשחקים. אלחמיד סירב בתוקף לדרישה, והמאמן רוני לוי נכנס לעניינים ולחץ על הבעלים להשלים את העסקה.

חאתם עבד אלחמיד, שחקן הפועל חיפה
חלון מוצלח להפועל חיפה. אלחמיד | מאור אלקסלסי
יואב כץ בעלים הפועל חיפה
יואב כץ בעלים הפועל חיפה | אריאל שלום

בסופו של דבר הגיעו הצדדים לסיכום כאשר לפי החוזה של השחקן אם אלחמיד לא ישלים 75 אחוזים מהמשחקים העונה, חוזהו לא יחודש והפועל חיפה תהיה רשאית לבטל את העונה השנייה בחוזה.

בצוות המקצועי מרוצים מאוד מהחתימה של השחקן כאשר ביחד עם סולימאן מארה שצפוי לנחות בקרוב ולחתום (מארה שחקן חופשי ולא היה תלוי בחלון ההעברות שנסגר הערב) האדומים משוכנעים שהשלימו בניית סגל איכותי מאוד. "אמרנו שהמטרה היא לחזק את הקבוצה נכון העונה ולאו דווקא מהר", אמרו במועדון, "בסוף החתמנו זרים טובים וישראלים מהטובים שיש בשוק".

הבעלים יואב כץ אמר לאחר סגירת החלון והחתמת אלחמיד: "שמחים להחזיר את חאתם למשפחת הפועל חיפה ולהשלים את חלון העברות עם החתמה של שחקן משמעותי נוסף שיתרום לנו רבות הן מקצועית והן מבחינת מנהיגות. אין לי ספק שחאתם יעזור לנו להשיג את המטרות בעונת המאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי