סורו ויונה מועמדים להרכב, 3000 אוהדים ילוו את בית"ר מול ריינה

play
איסמעילה סורו בית"ר ירושלים | ברני ארדוב
צפו: צמד בישולים לשועה, בית"ר גברה 0:2 על חדרה ועלתה מעל לקו האדום 06:06

אבוקסיס שוקל להציב את השניים בקישור במקום מיכה והוצ'קו, בירושלים לא מקלים ראש לאור תוצאות היריבה עד כה העונה (שבת, 20:00, ספורט2). מימר לא צפוי לבצע שינויים ב-11

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
מחזור 4
20:00
23/09/2023

מכבי בני ריינה

      0
      :
      0

          בית"ר ירושלים

          מכבי בני ריינה

          מכבי בני ריינה פתחה את העונה בצורה מעוררת כבוד, עם שלוש תוצאות תיקו מול מכבי נתניה, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב. מחר (שבת, 20:00, ספורט2) תארח הקבוצה את בית"ר ירושלים ותנסה לרשום ניצחון ליגה ראשון העונה.

          המאמן שרון מימר צפוי להמשיך ולתת קרדיט לאותם 11 שחקנים שפתחו נגד מכבי תל אביב, כאשר נאעל חוטבא ועבדאללה ג'אבר ימשיכו בעמדות המגנים ורועי שוקרני ימשיך בקישור האחורי, לצידו של מוחמד אוסמן. מימר כהרגלו צפוי לפתוח עם רביעייה קדמית התקפית, כאשר מקומם של שלומי אזולאי, קייס גאנם ומארק קוסטה, מובטח והשחקן הרביעי ייבחר מבין הנרי ואקה או חלוץ הרכש פרדי ורגאס, שחוזהו אושר בבקרת התקציבים.

          "ההכנה היתה בדיוק כמו לשלושת המשחקים הקודמים", אמר מימר לקראת המשחק, "אנחנו הולכים לשחק מול קבוצה מאוד איכותית ומאוד מסוכנת שאמורה להיות במקום השלישי, לפי הנקודות שהם עשו. נתכונן בהתאם ונדע שאנחנו הולכים למשחק קשה, שהוא לא פחות קשה מהמשחקים הקודמים".

          נמניה ליוביסבלייביץ' מכבי בני ריינה
          ריינה שרדה שלושה משחקים קשים מאוד ללא הפסד. ליוביסבלייביץ' | אריאל שלום

          בית"ר ירושלים

          שחקני בית"ר ירושלים יגיעו במצב רוח טוב למשחק החוץ מחר נגד מכבי בני ריינה, אחרי שהקבוצה השיגה שני נצחונות רצופים ועברה למאזן נקודות חיובי בטבלה. הקבוצה תגיע בסגל מלא למשחק, ותערוך היום את האימון המסכם במתחם האימונים בשפיים ומשם תצא לבית מלון בנוף הגליל בו תשהה עד המשחק מחר.

          בבית"ר הזהירו את השחקנים מפני זלזול ביריבה ואמרו: "אנחנו צריכים מאוד את הניצחון והנקודות, אבל צריך לתת הרבה כבוד לריינה על מה שהם עושים העונה וכמובן שאסור להקל ראש במשחק הזה".

          מבחינת ההרכב, נראה שהמאמן יוסי אבוקסיס מתלבט בנוגע לשתי עמדות, כאשר עדי יונה שהיה מצוין נגד הפועל חדרה עשוי לפתוח על חשבונו של דור מיכה וגם איסמעילה סורו שנכנס כמחליף והיה טוב נמצא בתמונת ה-1. אם יפתח, זה יהיה על חשבונו של דני הוצ'קו בקישור האחורי. על פי התחזיות המוקדמות, כ-3,000 מאוהדי הקבוצה צפויים להגיע מחר לאצטדיון גרין, מה שייתן לבית"ר דחיפה משמעותית מאוד מהיציעים.

          קשר בית
          יחזור להרכב? עדי יונה | קובי אליהו

          טריוויה

          * שלושת המפגשים בין הקבוצות בעונה שעברה הסתיימו בניצחונות חוץ. בני ריינה ניצחה 2:3 במשחק רדיוס בבלומפילד בסיבוב הראשון ו-0:1 בטדי בפלייאוף התחתון, אבל בגרין הייתה זו בית"ר ירושלים שניצחה 0:2.

          * בני ריינה עדיין ללא ניצחון בשמונה משחקים רשמיים ב-2023/24. היו לה שני הפסדים ושלוש תוצאות תיקו בגביע הטוטו, ובליגה חזרה מפיגור ל-1:1 דרמטי בחוץ מול מכבי נתניה, סיימה באותה תוצאה מול הפועל באר שבע בבית וחזרה ל-1:1 גם מול מכבי תל אביב.

          * כל 13 משחקי הליגה האחרונים של בית"ר ירושלים הגיעו להכרעה: שישה ניצחונות לעומת שבעה הפסדים.

          * שלומי אזולאי אוהב לכבוש נגד האקסיות שלו. מכבי חיפה היא היריבה המועדפת עם 11 שערים, אבל בית"ר מיד אחריה עם תשעה, כולל השלושער היחיד בקריירה בליגת העל (ב-0:3 של בני סכנין בטדי במאי 2016).

          הרכבי הקבוצות

          שופט: דוד פוקסמןאיצטדיון: גרין

          מכבי בני ריינה

          מאמן: שרון מימר

          מערך המשחק
          4:4:2
          • 1ג. עמוס
          • 29נ. חוטבא
          • 3סמביניה
          • 26נ. ליוביסבלייביץ'
          • 14ע. ג'אבר
          • 21ה. ואקה
          • 55ר. שוקרני
          • 10מ. אוסמן
          • 9ש. אזולאי
          • 12ק. גאנם
          • 19מ. קוסטה
          ספסל מחליפים:
                  ספסל מחליפים:

                    משחקי המחזור הרביעי בליגת העל:

                    שבת, 18:00: הפועל פתח תקוה – הפועל באר שבע (ספורט4) שבת, 19:30: הפועל חדרה – הפועל חיפה שבת, 19:45: מ.ס. אשדוד – מכבי פתח תקוה שבת, 19:45: הפועל ירושלים – מכבי נתניה (ספורט3) שבת, 20:00: מכבי בני ריינה – בית"ר ירושלים (ספורט2)

                    שלישי, 20:30: הפועל תל אביב – מכבי תל אביב

                    רביעי, 20:00: מכבי חיפה – בני סכנין (ספורט1)

                    עוד באותו נושא: בית"ר ירושלים, בני ריינה

                    מה דעתך על הכתבה?

                    אהבתי
                    לא אהבתי