"כל מי שנשאר במכבי נתניה ובחר לא לעזוב, ידע שזו הסיטואציה"

play
שחקני מכבי נתניה מאוכזבים | ברני ארדוב
אדליי פישל, ביטון איזן בדקה ה-96: הפועל י-ם ומכבי נתניה נפרדו ב-1:1

לאחר התיקו המאכזב בטדי, הגיבו במועדון לטענות על כך שהסגל גדול מדי: "היו לשחקנים הצעות מקבוצות אחרות והם בחרו להישאר". שבירו לקראת מכבי חיפה: "אם נגיע כמו שצריך, אף קבוצה לא תצא מהבית שלנו עם נקודות"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

אכזבה עצומה במכבי נתניה בעקבות התיקו נגד הפועל ירושלים באצטדיון טדי, בעיקר לאור העובדה ששער השוויון של המארחת הגיע עמוק בתוך תוספת הזמן ובפעם השנייה העונה איבדה הקבוצה נקודות יקרות בתוספת הזמן – זה קרה לה גם נגד בני ריינה בפתיחת העונה. זה היה משחק בשליטה מוחלטת של היהלומים, אך הם לא הצליחו להבקיע יותר משער אחד ושילמו על כך בסיום.

כחלק מהפקת הלקחים מהמשחקים הקודמים, ניסה המאמן רן קוז'וך לשפר את משחק ההגנה ולעצור את החדירות שהייתה בחלק האחורי, כאשר הוא בחר לפתוח עם שלושה בלמים. התוכנית של קוז'וך עבדה בצורה כמעט מושלמת, כי הפועל ירושלים לא הגיעה למצבי הבקעה במהלך המשחק, אך במצב הרציני הראשון שכן היה לה, אופק ביטון הבקיע את השוויון ונתניה נשארה מאוכזבת עם נקודה אחת בלבד.

עמית גלזר הפועל ירושלים לצד איתמר שבירו מכבי נתניה
בכורה חיובית. שבירו לצד גלזר | ברני ארדוב

עם סגירת חלון ההעברות, דיברו בנתניה על העובדה שיש לקבוצה כעת סגל גדול, אולי גדול מדי ושיהיו לא מעט שחקנים שייפגעו מכך ולא יקבלו דקות משחק. אמש נותרו יובל שדה, איתי בן שבת ועידו וייר מחוץ לסגל, כאשר אביב אברהם ומקסים פלקושצ'נקו נשארו על הספסל ולא שותפו. "כל מי שנשאר כאן ובחר שלא לעזוב, ידע שזו הסיטואציה בקבוצה. היו לשחקנים הצעות מקבוצות אחרות והם בחרו להישאר בנתניה וזה בסדר גמור, אבל אנחנו צריכים לעשות את השיקולים שלנו ולבחור את מי שאנחנו חושבים שיכול וצריך לשחק", אמרו בנתניה. שני שחקני הרכש החדשים, גיא מזרחי ואיתמר שבירו, ערכו אמש את הופעת הבכורה שלהם כשנכנסו כמחליפים במהלך המחצית השנייה.

שבירו, שהיה מעורב במהלך שהביא לשער היתרון של נתניה, אמר בסיום: "קודם כל, הגעתי למשפחה חמה, קיבלנו אותי מדהים מהרגע הראשון. קבוצה צעירה, רעבה, אנשים מדהימים. התנאים ברמה מאוד גבוהה ואני הכי שמח בעולם להגיע לפה. מכבי נתניה זה המקום שייתן לי את הבמה הכי טובה ואני מרגיש שפה אני יכול לעשות את הקפיצה היותר גדולה, שאני מצפה לה, וגם בחיבור עם הצוות והשחקנים, אני חושב שזה המקום הכי טוב בשבילי. הציפיות שלי הן להשתדרג כשחקן וגם שהקבוצה הזאת תלך כמה שיותר קדימה. שאני אשתדרג ברמת הכדורגל והחשיבה. אני חושב שאני מאוד מחובר לצוות ולשחקנים ואני בטוח שאם הקבוצה תצליח, אז גם אני אצליח".

שבירו נשאל לקראת המשחק הבא נגד מכבי חיפה והשיב: "זה לא רק אותי, אני חושב שגם את אף אחד מהשחקנים לא צריכה לעניין מכבי חיפה. אנחנו באמת מסתכלים על עצמנו ורוצים להגיע מוכנים. אם מכבי נתניה תבוא כמו שהיא יודע להגיע, אף קבוצה לא תצא מהבית שלנו עם נקודות".

עוד באותו נושא: מכבי נתניה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי