סופית ולאחר שנדחתה בקשתו לערער: דודו דהאן ישלם יותר ממיליון שקל לטוברוק

דודו דהאן סוכן שחקנים עם מייקל אולהה שחקן הפועל תל אביב | ברני ארדוב

פסיקה של בית המשפט מנעה מהסוכן לערער על הקביעה בבוררות מ-2021 כי דהאן וסוכנות סקאוטפוש ישלמו 873,900 שקל לבית"ר טוברוק כחלק ממכירתו של קני סייף מגנט לאנדרלכט והוצאות

(גודל טקסט)
סוכן השחקנים דודו דהאן
ישלם את מלוא הסכום. דודו דהאן | קובי אליהו

סופית: דודו דהאן ישלם קרוב ל-900,000 שקל לבית"ר טוברוק, לאחר שבית המשפט בלוד מנע מהסוכן לערער בתיק. כזכור, בפברואר 2021 ניתן פסק בוררות על ידי עו"ד בנימין טמיר, במסגרתו חוייבו דודו דהאן וסוכנות השחקנים שבבעלותו סקאוטפוש לשלם 874 אלף שקל לבית"ר טוברוק. זאת, מתוך העמלה שקיבלו על מכירתו של קני סייף מגנט לאנדרלכט. דהאן ערער לבית משפט השלום בכפר סבא, בדרישה למחוק על הסף ולבטל את פסק הבוררות. בנוסף, ישלם דהאן הוצאות שיעלו את הסכום ללמעלה ממיליון שקל.

בבקשתם טענו דהאן וסקאוטפוש כי תביעת טוברוק, שיוצגה על ידי עו"ד זאב ליאונד ועו"ד אלון נדב, כי הם עצמם לא זכו לתמורה כלשהי מגנט, וכי העובדה שהבורר התייחס לתחשיב סך התביעה כאל עובדה מוגמרת היא טעות. הם גם טענו שפסק הסעד הכספי נוגד את תקנוני פיפ"א. בתגובה, טענו עו"ד ליאונד ועו"ד נדב, כי "טענות המשיבים הן טענות ערעוריות, וממילא הן כוזבות ומופכות כשלעצמן, שכן הן נוגדות את חומר הראיות שהוצג בתהליך הבוררות".

עו"ד זאב ליאונד
| יח"צ – חד פעמי, סטיב ארד-אלן

השופט רונן פלג הותיר את פסק הבוררות על כנו וחייב את דהאן וסקאוטפוש לשלם לטוברוק. "עילת הביטול לא הוכחה ואף נסתרה, כך שדינה של הבקשה להידחות. סבורני שעילות הביטול הועלו כלאחר יד וללא בסיס של ממש. טענות המשיבים בעניינים אלה מבקשות ללבוש כסות כללית ועקרונית של פגיעה בתקנות בציבור ובכללי הצדק הטבעי, אך הלכה למעשה מדובר שוב בטענות ערעוריות במהותן על קביעתיו ועל הנמקותיו של הבורר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי