אוז'בולט: "הלוואי ונשחק נגד בית"ר כל שבוע". ולקאניס: "ניצחון הכרחי"

play
שחקני הפועל תל אביב חוגגים | דני מרון
טדי הפך לבית שלה: הפועל ת"א הביסה 0:3 על בית"ר ירושלים, צמד לאוז'בולט 06:04

מאמן הפועל ת"א על ה-0:3 מול בית"ר ירושלים: "שחקנים עבדו אחד בשביל השני, כשיוצרים קבוצה חדשה יהיו הרבה עליות ומורדות". כובש הצמד: "זה צריך להיות הסטנדרט שלנו, מקווה שעזרנו לאוהדים להתאושש ממה שעברו"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב לא הייתה יכולה לחלום על התאוששות טובה מזו אחרי ה-5:0 בדרבי התל אביבי. הערב (שני), כפי שעשו כל כך הרבה פעמים בשנים האחרונות, האדומים חזרו מאצטדיון טדי עם ניצחון מתוק על אחת היריבות הגדולות ביותר שלהם – 0:3 על בית"ר ירושלים. אם לא די בכך, מדובר בניצחון החוץ הגדול ביותר בהיסטוריה של הפועל תל אביב על הקבוצה מהבירה. בכך הקבוצה של מייקל ולקאניס סוגרת את המחזור החמישי בליגת העל כשהיא בשישייה הראשונה עם ניצחון שני העונה ושער שלישי נקי.

המאמן מייקל ולקאניס סיכם את הערב הטוב ביותר שלו עד כה בישראל: "זה היה הכרחי כי היינו מאוכזבים מהדרבי, היינו צריכים לשחק הרבה יותר טוב מאז. השחקנים עבדו אחד בשביל השני, חזרנו לקבוצה שאנחנו רוצים לשחק. אנחנו עדיין בונים את עצמנו וזה לוקח זמן. מתחילים להתחבר, מה שטוב זה שהתאוששנו מתוצאה רעה מאוד, זה מראה שאנחנו קבוצה".

מייקל ולקאניס מאמן הפועל תל אביב
עבר לאייאקס. ולקאניס | דני מרון

"הייתי מאוכזב מהשערים שספגנו בשבוע שעבר", נזכר ולקאניס בדרבי, "היו טעויות שצריך להימנע מהן. רציתי להסתכל למכבי תל אביב בעיניים, היינו מלאים בביטחון והאנרגיה הייתה טובה אחרי המשחק מול הפועל באר שבע. היום הראינו שצריך 11 שחקנים שעובדים, תוקפים ומגנים. בשבוע שעבר התגוננו עם שבעה שחקנים, זה לא יכול לקרות. היום התכוננו לחוזקות של בית"ר והתמודדנו מול זה טוב מאוד".

על הרמה בליגת העל הוסיף: "זו ליגה טריקית וצריך להיות מוכן לכל משחק, בין אם זה מול קבוצה גדולה או קטנה. יש הרבה צעירים, וכשבונים קבוצה ויוצרים זהות חדשה יש הרבה עליות ומורדות. אחרי הדרבי הרבה שחקנים היו מאוכזבים, הכדורגל יפה כי בכל שבוע יש הזדמנות להתאושש. אנחנו רואים באימונים כמה הם עובדים, יהיו רגעים רעים וצריך ללמוד מזה, אלה החיים".

אלן אוז'בולט הפועל תל אביב
שוב להט מול היריבה האהובה עליו. אוז'בולט | דני מרון

כובש הצמד אלן אוז'בולט סיפר אחרי ששוב כיכב מול הקבוצה כבש הכי הרבה שערים בקריירה: "הלוואי ונשחק נגד בית"ר כל שבוע. בכל משחק אני מנסה לשחק ככה, וזה צריך להיות הסטנדרט שלנו מעכשיו".

על ההבדל לעומת הדרבי אמר: "עם כל הכבוד לבית"ר, מכבי תל אביב הרבה יותר טובה וזה קשר יותר לשחק מולה. אפשר להוריד את הראש ולבכות או להרים אותו לנצח. התאוששנו מהר? לא הייתה ברירה. יש לנו אוהדים מדהימים ואחרי מה שעברו בשבוע שעבר אני מקווה שזה עזר להם להתאושש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי