קין: "כשאתה מפסיד אתה רואה מי המנהיגים, מצפה לראות זאת"

play
רועי משפתי. הפסד בכורה העונה למכבי תל אביב | GettyImages, Kurt Desplenter
צפו: מכבי ת"א כשלה לכבוש לראשונה בעידן רובי קין והפסידה 2:0 אצל גנט 02:32

מאמן מכבי תל אביב אחרי הפסד הבכורה של הצהובים העונה: "אנחנו ווינרים וככאלה אנחנו לא רוצים להפסיד אף פעם. הפנדל בסיום היה רך. צריכים להתאושש ולראות אופי מהמנהיגים של הקבוצה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) את הפסדה הראשון העונה בכל המסגרות עם משחק ראשון בו היא גם לא הצליחה לכובש ב-2:0 לגנט. הצהובים התקשו מול הקבוצה הבלגית שיצאה עם ידה על העליונה במחזור השני של בית ב' בקונפרנס ליג, וירדו למקום השלישי בבית בעקבות הניצחון של זוריה במשחק המקביל.

רובי קין, מאמן הקבוצה, הביע את אכזבתו מההפסד הראשון העונה: "זה קשה כי עד כה לא הפסדנו אף משחק. אנחנו ווינרים וככאלה אנחנו לא רוצים להפסיד אף פעם. ברור שאי אפשר לנצח בכל משחק, הייתי מאוכזב בעיקר מהמחצית הראשונה, מהדרך בה שיחקנו, לא החזקנו את הכדור ואיפשרנו להם לשלוט במשחק, הם עשו דברים מהר ולפעמים אתה נתקל בזה באירופה. היינו צריכים להתרגל לקצב ולאחר מכן המחצית השנייה היתה טובה יותר, כולם ניסו להיות על הכדור, המסר היה אל תפחדו להחזיק בכדור באיזורים קשים כי ככה אנחנו משחקים".

לקראת המשך הקמפיין האירופי והמפגש הבא עם גנט הוסיף: "כולנו ידענו שגנט תהיה הפייבוריטית אבל יש עוד דרך ארוכה בבית הזה. נשחק בבית מול האוהדים שלנו וברור שיש לנו סיכוי. אנחנו מגיעים לכל משחק באמונה שיש לנו סיכוי לנצח. אני חושב, אם להיות כן, שהפנדל בסיום היה רך, מאוד רך. זה לא תירוץ כי עדיין היה 0:1 להם אבל זה היה רך. אני חושב שבמחצית השנייה שיחקנו כדורגל טוב, הגענו לשליש האחרון והייתי רוצה שנהיה נקיים יותר במסירה האחרונה וזה משהו שאנחנו עובדים עליו".

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי
שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי | אתר רשמי, מכבי תל אביב

המאמן סיכם והציב ציפיות מהסגל: "מבחינתי זה ההפסד הראשון, עכשיו אנחנו צריכים להתאושש וזה המקום בו אתה רואה אופי אמיתי ומנהיגים אמיתיים בקבוצה. כשאתה מנצח תמיד הכל בסדר, כשאתה מפסיד אתה רואה מי המנהיגים ואני מצפה לראות את זה".

השוער רועי משפתי סיכם: "ידענו שאנחנו באים למשחק חוץ קשה נגד יריבה חזקה, קבוצה בלתי מנוצחת בליגה הבלגית. במחצית ראשונה הם סגרו אותנו טוב, במחצית השנייה הצלחנו להיפתח ולאיים, אבל לצערי זה לא הספיק. רצינו להפעיל יותר את הכלים שלנו ולהיראות יותר טוב, אבל נאסוף את עצמנו והפנים למשחק הליגה נגד הפועל ירושלים ביום ראשון".

משפתי התייחס גם להצלה הפנטסטית שלו בדקה ה-73, אז התעופף והדף לקרן נגיחה של גיפט אורבן מתוך רחבת החמש: "הוא קיבל סוג של צ'יפ לרחוק, ראיתי שיש לי סיכוי להגיע, מתחתי את הגוף ולמזלי לקחתי את זה".

רועי משפתי שוער מכבי תל אביב
רועי משפתי שוער מכבי תל אביב | אריאל שלום

משחקי מכבי תל אביב בשלב הבתים של הקונפרנס ליג:

26 באוקטובר: זוריה לוגנסק (בית)

9 בנובמבר: זוריה לוגנסק (חוץ)

30 בנובמבר: בריידאבליק (חוץ)

14 בדצמבר: גנט (בית)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי