דגו: "מאוכזב מאוד מהתיקו". חשש גדול במכבי חיפה מפציעת שוראנוב

play
מאמן מכבי חיפה, מסאי דגו | מאור אלקסלסי
צפו: דוד וחלאילי החמיצו, מכבי חיפה סיימה בתיקו ביתי נגד פנאתינייקוס 02:58

המאמן סיכם את ה-0:0 עם פנאתינייקוס והסכים עם בוז הקהל: "מבין אותם, אבל גאה בשחקנים". החלוץ שנפגע בברך יעבור MRI

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)
מחזור 2
הסתיים
05/10/2023

מכבי חיפה

      0
      :
      0

          פנאתינייקוס

          מכבי חיפה נראתה טוב מאוד הערב (חמישי) מול פנאתינייקוס, אך היכולת הטובה לא תורגמה לשלוש נקודות. הירוקים סיימו ב-0:0, הקהל המתוסכל הגיב בשריקות בוז, והסיכוי להשיג את המקום השלישי בבית ו' של הליגה האירופית הצטמצם עוד יותר.

          "ברור שאפשר היה להוציא יותר, תיקו זה מאכזב אותי מאוד", אמר מסאי דגו בסיום. "יצרנו מצבים כדי לכבוש שער אחד לפחות, בסוף טיפה נפלנו מהרגליים. אני מבין את הקהל, הוא רוצה שננצח כמו שאנחנו רצינו לנצח. אני גאה בשחקנים, פגשנו יריבה חזקה מאוד שניצחה את ויאריאל במשחק הקודם. זה מאוד מאכזב.

          על השינויים בהרכב: "יש פה סגל רחב, כל שחקן יכול להיות שחקן הרכב. יש לו"ז מטורף וצריך להשתמש בכולם, כל שחקן צריך להבין שהוא צריך לתת 200 אחוז כשהוא מקבל את החולצה. אני גאה בלורנצו, בדין, בדיא, כולם נתנו 300 אחוז. ממשיכים הלאה, עוד שלושה ימים יש משחק לא פחות חשוב".

          על שימיץ' ושואו שהיו טובים מאוד אמר המאמן: "אלה שחקנים זרים. לורנצו עבר טראומה מול מכבי פתח תקוה, היינו איתו, היו הרבה שיחות אישיות. גם שואו. לאט לאט הם מתחילים להיפתח והיום היו טובים מאוד".

          דין דוד שפתח בהרכב והחמיץ כמה מצבים טובים, אמר: "היה משחק טוב שלנו, הגענו להרבה מצבים ואנחנו מאוכזבים. לדעתי היינו יותר טובים. הרגשתי טוב מתחילת המשחק, הרגשתי חד, אבל זה קצת פחות הלך היום. ברור שאני תמיד רוצה לפתוח, אני מקצוען ואעבוד קשה בשביל זה. אני מקבל כל החלטה של המאמן ומנסה להשתפר כל הזמן".

          מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
          דגו | אימג'בנק GettyImages, JACK GUEZ

          בתוך כך קיים חשש במכבי חיפה מפציעת אריק שוראנוב. החלוץ שקיבל ממסאי דגו את הקרדיט מול פנאתינייקוס פתח בהרכב הערב (חמישי), אך בדקה ה-45 ניסה לצאת למתפרצת, נפל על הדשא, נאנק מכאבים ואחז בברכו, והירוקים חוששים שמא מדובר בפציעה קשה. אחרי כמה דקות של טיפול הוא פונה מהמגרש על גבי אלונקה, וכמובן לא חזר למחצית השנייה, אותה התחיל צ'ארון שרי במקומו. בימים הקרובים אמור שוראנוב לעבור בדיקת MRI שתלמד על חומרת הפציעה, וגם על תקופת ההיעדרות.

          "הוא סובב את הברך, לא כיף לראות את המראות האלה. חוסר מזל. נחזק אותו, אחרי באר שבע יש פגרה ואני מקווה שזה לא חמור. הוא בחור חזק", אמר דגו. שוראנוב בן ה-21, שנרכש על ידי מכבי חיפה במיליון יורו בקיץ החולף, רשם העונה שני שערים בכל המסגרות – שניהם הגיעו במוקדמות ליגת האלופות.

          "אני מבואס בשבילו, דווקא אחרי שהיו לו שני משחקים טובים", הוסיף דין דוד. "זה לא נעים, אבל אני מקווה שהוא יחזור יותר חזק".

          אגב שוראנוב עלה בהגרלה לבדיקת שתן ולא שוחרר ממנה למרות הפציעה. באופ"א משחררים שחקנים מבדיקת שתן רק בשל פציעת ראש.

          אריק שוראנוב שחקן מכבי חיפה מפונה על אלונקה
          רק בריאות. שוראנוב | מאור אלקסלסי

          המשחקים הבאים של מכבי חיפה בשלב הבתים של הליגה האירופית:

          26 באוקטובר: ויאריאל (חוץ)

          9 בנובמבר: ויאריאל (בית)

          30 בנובמבר: רן (בית)

          14 בדצמבר: פנאתינייקוס (חוץ)

          מה דעתך על הכתבה?

          אהבתי
          לא אהבתי