דגו פנה לקהל לגבי כיוף. בצוות הרפואי מעריכים שפציעת שוראנוב קשה

play
שריף כיוף, ליאור רפאלוב, צ'ארון שרי, עלי מוחמד | מאור אלקסלסי
צפו: דוד וחלאילי החמיצו, מכבי חיפה סיימה בתיקו ביתי נגד פנאתינייקוס 02:58

במכבי חיפה חוששים שלחלוץ שנפצע ב-0:0 מול פנאתינייקוס נגרם נזק ברצועות: "כולנו מבואסים". תחושת החמצה מהנקודה, המאמן מבקש מהאוהדים סבלנות עם השוער. השחקנים הבכירים שסופסלו צפויים לשוב להרכב מול ב"ש

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

חשש כבד מאוד במכבי חיפה מפציעה קשה של אריק שוראנוב. בצוות הרפואי של הקבוצה העריכו שמדובר בפציעה קשה מאוד שמערבת גם פגיעה ברצועות אך ניתן יהיה לדעת במדוייק את חומרת הפציעה רק לאחר צילום שהשחקן יערוך בימים הקרובים.

בסיום ה-0:0 מול פנאתינייקוס התייחס מסאי דגו לפציעה ואמר: "למרות שזה לא נראה ככה והצוות הרפואי שלנו חושב אחרת, אני מאוד מקווה שבסוף יתברר שזה לא משהו רציני. היינו מבואסים כולם במחצית, זה חבל כי דווקא עכשיו אריק נכנס לעניינים והתחיל להיראות טוב ולקבל את המקום בהרכב. הוא בחור מדהים וכולנו אחריו".

השחקן עצמו נאנק מכאבים דקות ארוכות במהלך המחצית וגם בסוף המשחק הבהיר שהוא סובל מכאבים חזקים במיוחד. אגב השחקן מאוד לא אהב את החלטת המשקיפים להשאיר אותו לבדיקת סמים למרות הפציעה, אך אלו הבהירו שברגע שעלה בגורל הוא לא יכול לקבל שחרור אלא במקרה של פציעת ראש.

אריק שוראנוב שחקן מכבי חיפה פצוע על הדשא
חיפה מודאגת. שוראנוב | מאור אלקסלסי

ללא קשר לשוראנוב, בקבוצה התאכזבו מכך שלא השכילו לנצח את פנאתינייקוס. הירוקים היו שבעי רצון מהיכולת שהציגו ובעיקר מהאינטינסיביות של השחקנים אך התאכזבו שזה לא התבטא בשלוש נקודות: "זה משחק שהיינו חייבים לנצח", קבע שחקן בקבוצה, "ניצחון היה פותח את כל הבית לחלוטין והיינו ראויים לו , ברמות האלה באירופה אי אפשר להגיע למצבים רבים ולא להבקיע אפילו אחד". כעת בחיפה נמצאים עדיין במקום האחרון בבית אך במועדון אמרו שלא יוותרו וינסו לרשום הופעה טובה בסיומה לסיים באחד משלושת המקומות הראשונים כדי להמשיך במפעלים האירופיים.

לצד האכזבה מהתוצאה בקבוצה החמיאו למסאי דגו על ניהול המשחק ועל כך שהצליח למרות חלוקת כוחות להביא את הקבוצה ליכולת גבוהה. בקרב השחקנים היה זה שואו שזכה למחמאות גדולות על יכולתו ובחיפה משוכנעים שהשחקן נכנס לעניינים יותר ויותר ככל שעובר הזמן: "שואו היה צריך זמן והוא עדיין צריך אותו", קבע גורם בחיפה, "אמרנו כבר במשחקים האחרונים שלמרות שהוא לא נראה טוב במשחק, באימונים עושה רושם שהוא נכנס לקצב ואתמול ראו את זה גם במשחק עצמו". גם לורנצו שימיץ' זכה למחמאות על היכולת, בייחוד במחצית השנייה.

שוער מכבי חיפה שריף כיוף
דגו מבקש סבלנות. כיוף | מאור אלקסלסי

בחיפה עודדו את שריף כיוף. השוער קיבל שריקות בוז לקראת סוף המשחק על כך שלא מיהר לשחרר כדורי שוער ולנסות להוציא לעוד התקפות מהירות במצב של תיקו: "הוא ילד של המועדון והדם שלו ירוק, אני מאמין בו והולך איתו עד הסוף", אמר דגו בסיום המשחק, "גם מהקהל אני מבקש להיות סבלני לגביו".

בחיפה כעת יתכוננו להפועל באר שבע כבר ביום ראשון (20:30) כאשר דגו יערוך שוב כמה שינויים כשצ'ארון שרי, פרנזי פיירו ועלי מוחמד צפויים לשוב להרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי