אריק שוראנוב סובל מקרע מלא בשתי רצועות וגמר את העונה

play
רק בריאות. שוראנוב | מאור אלקסלסי
תקציר: מכבי חיפה – פנאתינייקוס 0:0 02:58

החשש במכבי חיפה התממש: החלוץ שפונה על אלונקה ב-0:0 מול פנאתינייקוס סובל מפגיעה קשה בברכו השמאלית. יעבור ניתוח ויוכל לשוב למגרשים רק בעונה הבאה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

החשש הכבד במכבי חיפה מפציעה קשה של אריק שוראנוב התממש, והיום (שישי) הודיעו הירוקים כי החלוץ גמר את העונה. כזכור החלוץ נפצע אמש (חמישי) ב-0:0 מול פנאתינייקוס בליגה האירופית ופונה על אלונקה, בדיקת ה-MRI שעבר בבית החולים רמב"ם הצביעה על קרע מלא בשתי רצועות בברך שמאל. שוראנוב יעבור ניתוח, ובעקבות כך כאמור לא ישוב למגרשים בעונת המשחקים הנוכחית.

"תודה על כל האיחולים", כתב החלוץ באינסטגרם אחרי שנודעה חומרת פציעתו, "זה בהחלט רגע קשה עבורי, אבל אני אחזור חזק יותר ואעשה הכל כדי לשוב כמה שיותר מהר".

החלוץ קיבל ממסאי דגו את חולצת ההרכב לקראת מפגש הקבוצות הירוקות, וזה קרה בפעם השלישית בלבד העונה והשנייה בשבוע האחרון. בעשר הופעות במדי האלופה הישראלית הבקיע שוראנוב שני שערים – והם הגיעו במשחקי הבית במוקדמות ליגת האלופות מול חמרון ספרטנס המלטזית ושריף טיראספול המולדבית. מבחינת חוד ההתקפה נותרו לדגו כעת שתי אפשרויות בלבד – פרנזי פיירו ודין דוד.

אריק שוראנוב שחקן מכבי חיפה פצוע על הדשא
חיפה מודאגת. שוראנוב | מאור אלקסלסי

היהודי – גרמניה בן ה-21 חתם הקיץ במכבי חיפה שרכשה אותו בכ-600 אלף יורו מנירנברג הגרמנית. הוא היה הרכש הראשון של הירוקים הקיץ, ובשל יהדותו הוא אינו נחשב לאחד מששת הזרים בסגל הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי