מנהלת הליגות דחתה גם את המחזור השביעי בליגת העל בכדורגל

play
צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה לפני בוריס אנו שחקן מכבי נתניה | ברני ארדוב
כלי שיט של צה"ל תקף עמדות תצפית של הכח הימי של חמאס 8.10.23 00:14

בצל המלחמה נדחו גם שני מחזורים בליגה הלאומית. במנהלת ביקשו לטפל בשזרוע עכשיו, כדי לשחק בזמן פגרת השזרוע בנובמבר

(גודל טקסט)

בצל המלחמה בישראל, מנהלת הליגות הודיעה היום בצהריים לקבוצות על דחיית המחזור השביעי בליגת העל (21-23.10.2023) והמחזורים השמיני והתשיעי בליגה הלאומית (מה-13 באוקטובר עד ה-23 באוקטובר).

כמו כן פגרת השזרוע שתוכננה להתקיים בחודש נובמבר בוטלה והקבוצות והאצטדיונים התבקשו לטפל באופן מיידי בשזרוע האצטדיונים בהתאם למגבלות השונות. המטרה היא לנסות לעשות את השזרוע עכשיו, ולקיים את המשחקים הדחויים מתי שהייתה צריכה להיות פגרת שזרוע.

המנהלת כבר דחתה את המחזור שהיה אמור להתקיים בסוף השבוע, אחרי שהמלחמה פרצה שעות לפני כן. בשבוע הבא בכל מקרה יש פגרת נבחרות. המשחק של נבחרת ישראל נגד שוויץ במוקדמות היורו נדחה וכנראה שגם המשחק בקוסובו יידחה.

אצטדיון בלומפילד דרבי תל אביבי
באצטדיונים ינסו להאיץ את השזרוע | אריאל שלום

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון: "מדינת ישראל עוברת ימים קשים מאוד. לאור חוסר הוודאות והרצון לספק מידע לכל הגורמים המעורבים, הודענו כבר היום על דחיית מחזורים נוספים בליגת העל ובליגה הלאומית. אני מודע לכך כי חלק גדול מהקבוצות לא יכולות לקיים פעילות אימונים בשל מגבלות התקהלות, שחרור צוותים ועוד והקבוצות התבקשו להכין לשחקנים תוכניות אימונים אישיות על מנת שחזרתם לשגרה תהיה קלה יותר כשניתן יהיה לעשות זאת".

כלפון הוסיף: "אני מבקש פעם נוספת למסור תנחומים למשפחות הרבות שחוו אובדן נוראי ולאחל החלמה מהירה לפצועים. אני מחזק את ידי מערכת הבטחון ואת תושבי המדינה בימים קשים אלו. ליבנו עם החיילים והאזרחים הרבים שנמצאים ברצועת עזה ואנו מתפללים שישובו הביתה במהרה ובשלום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי