"העולם רואה ונגעל": אשתו של רובי קין עונה לעוקביה האירים

קלודין ורובי קין | אימג'בנק GettyImages, Kevork Djansezian

קלודין, רעייתו של מאמן מכבי תל אביב, כתבה שהיא מתפללת לשלום ולא נשארה חייבת כאשר הותקפה: "יש לי דעה משלי"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מאמן מכבי תל אביב רובי קין ואשתו קלודין, ספגו ביקורות קשות מאוד כאשר האירי בקיץ בחר לקחת על עצמו את התפקיד בישראל. על אף שקין נחשב לסמל גדול בכדורגל האירי, מאז החלטתו לקחת את משרת מאמן מכבי תל אביב, לא אחת הוא מותקף ברשתות החברתיות והאהבה כלפיו ירדה בקרב אירים רבים שידועים כמתנגדים למדיניות ישראל.

קין וצוותו במכבי תל אביב בינתיים עזבו את ישראל בעקבות המלחמה, אבל קלודין פרסמה סטורי ארוך ובו הבהירה שהיא מתפללת לשלום שני הצדדים. "לכל החברים המקסימים שפגשתי, לאיש שמנהל את בית הקפה שבעלי שותה את הקפה שלו כל בוקר ששכל את בנו, לאנשים שאנחנו מכירים שהילדים שלהם היו בפסטיבל המוזיקה שהותקפו בצורה ברברית, לשורדי השואה שנחטפו והובאו לעזה.

קלודין קין בזמן מלחמת "חרבות ברזל"
הסטורי של קלודין קין | צילום מסך, אינסטגרם
קלודין קין בזמן מלחמת "חרבות ברזל"
והתגובה כאשר הותקפה על ידי אחד מעוקביה | צילום מסך, אינסטגרם

"לאישה שנרצחה, נאנסה והוצגה עירומה ברחובות, אנחנו רואים אותך", המשיכה, "העולם רואה והעולם נגעל ממה שהוא רואה. למשפחות שאיבדו את יקיריהם, אני מתפללת עבורכם. אני מתפללת למען האזרחים התמימים משני הצדדים. אסור להרוג אנשים חפים מפשע. אף פעם לא נוכל לקבל את ההתקפה הזו, היא הייתה ברברית ואזרחים חפים מפשע היו המטרה. התפילות שלי הן שהחטופים ישוחררו ללא פגע. אני מתפללת לשלום כולם".

קין גם שיתפה סרטון עם הכיתוב "השטן כן קיים" ובו תכנים קשים לצפייה מהפסטיבל ברעים ומרגעי חזרת המחבלים לעזה עם אזרחים חפים מפשע. כאשר עוקבים אירים שונים תקפו אותה על כך שאינה עומדת לצד הפלסטינים, כתבה סטורי נוסף (שנמחק בינתיים) שבו צירפה הודעה עם מילים קשות כנגדה מאחד העוקבים שלה, שאף ציין שהיא כותבת את זה כי "בעלך מקבל כסף מיהודים": "חיכיתי לזה…בוקר טוב לך ג'רארד מקאליסקי. אין לזה שום קשר לעבודה של בעלי, מותר לי שתהיה לי דעה משלי. אני לא מאמינה שיש מישהו באירלנד שרוצה שישוו אותו לאנשי חמאס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי