סוליימאנוב תמך בחמאס: "מכרו את פלסטין בכסף, ישחררו אותה בדם"

play
גם הוא מיועד להרכב. שאפי | ברני ארדוב
תקיפת עמדת התצפית של חזבאללה, לבנון. 9 באוקטובר 2023 00:45

אקס הפועל באר שבע שיתף פוסט בעד הטרור, אך בהמשך הכחיש. חטואל הגיב: "אתה כבר לא חבר". ז'וזואה במסר לישראל: "מדינה שאני אוהב מאוד. הישארו חזקים!"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

שני שחקנים שכיכבו בהפועל באר שבע לא מכבר, שניים שמאוד דומים בהיותם מוכשרים ופרובלמטיים באותה מידה, שיקפו היום (שלישי) את שני הצדדים של המטבע בכל הנוגע לתגובות למלחמה בעזה. מצד אחד ז'וזואה תמך בישראל, ומנגד שאפי סוליימאנוב צידד בחמאס וגרם לכעס רב בקרב אוהדי הקבוצה מבירת הנגב.

ז'וזואה כתב בסטורי: "לכל הישראלים, אני מקווה שהכל יחלוף במהרה ותחזרו לשגרה בהקדם האפשרי! תנחומיי לכל משפחות הקורבנות של הטרגדיה הזו, שפוגעת במדינה שאני מאוד אוהב! שלום! הישארו חזקים".

מנגד, סוליימאנוב שיתף פוסט בו נכתב: "פלסטין לא תשוחרר על ידי אלה שמכרו אותה. הם מכרו את זה כי הם לא העריכו את זה. שחרור פלסטין יהיה דם, והם מכרו אותה בכסף. ומי שמכר משהו בכסף לא יקנה אותו עם הדם שלו".

דעות פרו-פלסטיניות אינן דבר חדש בספורט, אבל קשה יותר להבין אותן כשזה מגיע מכדורגלן שלפני פחות משנה שיחק והתגורר בבאר שבע וסיפר בעצמו כיצד צפה בטילים שנורו על ישראל מרצועת עזה.

מי שהביע את מורת רוחו על עמדותיו של סוליימאנוב הוא שחקן הפועל באר שבע רותם חטואל, שהגיב לו: "אתה כבר לא חבר".

בהמשך העלה סוליימאנוב סטורי נוסף, בו הכחיש את שיוחס לו לפני כן: "אנשים שחושבים שאני תומך בחמאס, אני אפילו לא יודע איך לקרוא לכם. מאחל לכל האנשים הרגילים שמיים שקטים מעל לראשם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי