"לה פמיליה" התפרעו בבית החולים, אוהדי הכדורגל קוטלים: "אויבים מבית"

חברי ארגון לה פמיליה מתפרעים מחוץ לבית החולים שיב"א בחיפוש אחרי מחבלים | תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אוהדי הכדורגל שוב נתקלו באלימות של חברי הארגון הקיצוני המקושר לבית"ר ירושלים, שחיפשו מחבל שלכאורה אושפז: "אידיוטים, משתמטים, אתם המחבלים"

(גודל טקסט)

.

התקרית האלימה שאירעה הערב (רביעי) מחוץ לבית החולים שיב"א עוררה סערה גדולה ברשתות החברתיות, ובמיוחד בקרב אוהדי הכדורגל. מאות חברי ארגון האוהדים "לה פמיליה" הגיעו לבית החולים, אחרי דיווחים שבמקום ישנו מחבל חמאס שנתפס, מטופל ומאושפז ליד חולים ישראלים.

חברי "לה פמיליה", במקור ארגון אוהדים של בית"ר ירושלים, הסתובבו בבית החולים וחיפשו אחר העצור, שכלל לא היה מאושפז בשיב"א. על פי הדיווחים, רבים מהם התפרעו בבית החולים, קיללו, ירקו על אנשי צוות ערבים, שרו "מוות למחבלים" ו"מוות לערבים", ודווקא בזמן המתוח הזה העסיקו והטרידו שורה ארוכה של שוטרים ואנשי ביטחון והפריעו לטיפול בפצועים.

אוהדי הכדורגל כבר מכירים היטב את "לה פמיליה", וכצפוי, ברשתות החברתיות ביקרו בזעם ובמיאוס את ההתנהגות האלימה של חברי הארגון, שעל פי הדיווחים גם קיבלו תמיכה מחברי ארגון אוהדים של בני יהודה

פרופסור חגי לוין, יו"ר איגוד רופאי בריאות הציבור בישראל, צייךץ כי "פעילי לה פמיליה מפריעים הערב לצוותי המיון בשיבא לטפל בפצועים ישראלים, באמצע מלחמה. מעסיקים כוחות שיטור בגלל האלימות שלהם. בושה. למה הם מתלהמים במקום לעזור לפצועים, למפונים, לצה"ל? מסיתים נגד כל הערבים. מה מרגיש רופא ערבי שמטפל כרגע במיון? ואין שם בכלל מחבלים מטופלים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי