חומר למחשבה למכבי ת"א? צפו בהצלות של מוסקרה בנבחרת פנמה

play
אורלנדו מוסקרה, שוער נבחרת פנמה | GettyImages, JOSE CORDERO/AFP
צפו: דקת דומיה בוומבלי לזכר הקורבנות לפני המשחק בין אנגליה לאוסטרליה 01:08

השוער טרם קיבל הזדמנות בצהוב, אך בנבחרת הוא בולט: "משרה ביטחון, כולם מאמינים שהוא צריך להיות השוער הראשון"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

שבוע חלף מאז מתקפת הטרור הרצחנית בעוטף עזה, ובמכבי תל אביב ממשיכים להתרגל לשגרה הרגילה שפקדה אותם. הצהובים כמובן לא עורכים אימונים קבוצתיים בהיעדר הצוות המקצועי שנמצא בחו"ל, והישראלים מגיעים עצמאית לקרית שלום לאימונים בחדר הכושר שעומד לרשותם ומשם ממשיכים לפעילויות מטעם המועדון. מספר משחקני הקבוצה הגיעו השבוע להלוויות של כמה מקורבנות האסון, ובנוסף ביקרו פצועים, קיימו פעילויות בבתי חולים ונפגשו עם תושבי העוטף במקומות שאליהם התפנו.

בינתיים, מי שממשיך כסדרו בנבחרתו הוא אורלנדו מוסקרה, השוער שעדיין ממתין להופעת הבכורה בין הקורות בישראל. הפנמי פתח הלילה (בין שישי לשבת) במשחק החוץ של נבחרתו מול קורסאו במסגרת ליגת האומות של צפון ומרכז אמריקה, ורשם מספר הצלות נאות.

פנמה ניצחה 1:2, כאשר את השער המצמק של המארחת בתוספת הזמן הבקיע ראנג'לו יאנגה שהצטרף לאחרונה לבני סכנין. בנבחרת קורסאו פתח היום גם אקס מכבי תל אביב, ברנדלי קובאס.

"בחודשים האחרונים מוסקרה משרה ביטחון בשער של הנבחרת", נכתב עליו בפנמה, "כולם מאמינים היום שהוא צריך להיות השוער הראשון. יש עוד שני שוערים נהדרים בסגל הנבחרת, אבל מוסקרה שמר על הרמה". אחרי שלושה מחזורים פנמה מדורגת במקום השני מתוך שש נבחרות עם שבע נקודות, כאשר בסיום השלב שתי הראשונות מעפילות לרבע הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי