חוסה רודריגס: "מכיר שחקנים שלא מתכוונים לחזור לישראל אחרי המלחמה"

play
שחקני הפועל תל אביב רן בנימין, חוסה רודריגס | קובי אליהו
צה"ל ושב"כ חיסלו מפקד כוח בנח'בה שהוביל את מתקפת הטרור של ארגון חמאס ביישובי עוטף עזה 14.10.24 00:11

קשר הפועל תל אביב קורא לאופ"א להסדיר את מצבם של הכדורגלנים מישראל: "באוקראינה פתחו חלון העברות מיוחד, מה יקרה איתנו?". במקביל הוא ממשיך במאמצי ההסברה למען ישראל: "חמאס מתנהג כמו הנאצים בשואה, אסור לעולם לעמוד מנגד, חייבים להתערב"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

חוסה רודריגס ממשיך להיות אחד השגרירים הבולטים של ישראל מאז פרוץ המלחמה, עם ריאיונות יומיים לתקשורת הספרדית בהם הוא תומך ומצדד בישראל ובמאבקה בחמאס. בריאיון שהעניק אתמול (שבת) לעיתון הנפוץ "ABC" אמר קשר הפועל תל אביב בין היתר ש"חמאס הם רוצחים ברברים, לא אכפת להם מהפלסטינים. מה שהם עשו ביום שבת, מזכיר את הנאצים בשואה. כמעט 1,500 נרצחים ביום אחד…הם ערפו ראשים של ילדים, מחקו משפחות שלמות, ירו בחפים מפשע בתחנות אוטובוס…הם עשו דברים איומים, כמו בשואה".

לדבריו של רודריגס, "גם אם מתים חפים מפשע בצד העזתי, יש הבדל גדול בין ישראל לבין חמאס. ישראל מזהירה את העזתים לפני שהיא פותחת באש, חמאס לעולם לא מזהיר – הוא רק יורה בתינוקות, או כורת להם את הראשים".

שחקן בית"ר ירושלים אופיר קריאף מול שחקן הפועל תל אביב חוסה רודריגס
"מה יהיה איתנו? אופ"א חייבת להתערב". רודריגס | דני מרון

רודריגס שהמריא לספרד בשבוע שעבר ומאז הצטרף למאבק ההסברתי, מודאג גם מעתידם של הכדורגלנים ביום שאחרי המלחמה. "אופ"א ופיפ"א חייבות לומר משהו. בישראל יש שחקנים טובים מאוד, חלק מהקבוצות משתתפות במפעלים האירופיים. מה יקרה עם השחקנים האלה עכשיו? כשפרצה המלחמה באוקראינה, אופ"א פתחה חלון העברות מיוחד כדי להסדיר את מעמדם של הכדורגלנים ששיחקו שם. אני מכיר שחקנים שלא מתכוונים לחזור יותר לישראל, גם לא אחרי המלחמה. אם הם יצטרכו לחכות עד ינואר כדי שיוכלו לעבור קבוצה, ייגרם להם נזק עצום. פיפ"א ואופ"א חייבות להתערב ולגנות את הטבח של הטרוריסטים, אסור לה לעמוד מנגד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי