זובאס: "המחשבות על ישראל לא עוזבות אותי, הזוועות לא הסתיימו"

play
זובאס | מאור אלקסלסי
מכבי תל אביב עם ילדי יישובי עוטף עזה 01:10

שוער הפועל תל אביב מנסה למצוא מפלט בין הקורות של נבחרת ליטא במוקדמות היורו: "אני סוחט את עצמי פיזית ומשחרר חלק מהלחץ"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אמיליוס זובאס יפגוש הערב (שלישי, 21:45) את הונגריה במסגרת מוקדמות יורו 2024, אך הלב שלו עדיין נמצא בישראל. חמש טיסות בוטלו לפני ששוער הפועל תל אביב הצליח לעזוב את הארץ ביום שלישי שעבר, מלווה באשתו, בנו ואמו ששהו בישראל עם פרוץ המלחמה. בשבת שעברה שמר על רשת נקייה ב-0:2 על בולגריה, והכדורגל מהווה עבורו מפלט.

"לא אסתיר זאת, יש לי המון מחשבות בראש", הודה בריאיון לתקשורת הליטאית. "אני מדבר עם הרבה חברים בישראל וגם עם הקבוצה, עם החברים שלי לקבוצה. המחשבות לא עוזבות אותי. אני סוחט את עצמי פיזית באימונים, מה שמאפשר לי לשחרר חלק מהלחץ".

לאחר המשחק הערב – האחרון בחלון המוקדמות הנוכחי – אמור היה זובאס לחזור ארצה, אך זה כמובן לא יקרה. "דיברתי עם נציגי הפועל תל אביב, כרגע אין חדש", סיפר. "אנחנו מחכים, נראה מה יקרה אחרי חלון הנבחרות. המצב עדיין מתוח, יש מלחמה, יש ירי מדי יום".

השוער בן ה-33 שהגיע ארצה ב-2016 והעביר שנים מוצלחות מאוד בבני יהודה הוסיף ואמר: "מה שטוב זה שאין יותר מקרי רצח מזעזעים, חטפיות של נשים וילדים, כי הרצועה יחסית בשליטה. עכשיו זו פשוט מלחמה בין צבאות, אבל הזוועות עוד לא הסתיימו".

אמיליוס זובאס, שוער הפועל תל אביב
זובאס | לירון מולדובן

עוד בנושא

בגרמניה ממליצים על דקת דומיה במשחקי הליגה "לזכר הקורבנות בישראל" מסתמן: עד סוף השבוע תתקבל החלטה לדחות את המשחקים בישראל בשבוע הבא בית"ר חידשה את האימונים: "קשה לעסוק בכדורגל, צריך לאסוף את עצמנו" ראויים לכל גנאי: הפרצוף האמיתי של עולם הכדורגל והטעות של ישראל

ליטא, שככל הנראה לא תצליח להדביק את סרביה במקום השני בבית ז', סופרת חמש נקודות בששת המחזורים הראשונים בקמפיין המוקדמות. סרביה מדורגת שנייה עם 10 נקודות, הונגריה ראשונה עם 13.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי