רודריגס: "מקבל המון איומים מפלסטינים בגלל שאני נגד הטרור"

play
שחקני הפועל תל אביב רן בנימין, חוסה רודריגס | קובי אליהו
פנייה מרגשת ודקת דומיה: המחווה של דורטמונד למען מדינת ישראל 02:36

הקשר הספרדי של הפועל תל אביב ממשיך במאמצי ההסברה בעולם למען ישראל: "זו מדינה שכולם מתאהבים בה, אני ואשתי נחושים לחזור"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

חוסה רודריגס ידוע באהבתו הגדולה למדינת ישראל וללא צל של ספק שהוא אחד השגרירים הטובים ביותר שלנו בניסיונות ההסברה בעולם. הקשר הספרדי של הפועל תל אביב דיבר בשבחה של ישראל פעמים רבות והביע את תמיכתו במלחמה נגד חמאס במספר ריאיונות שקיים בשבוע האחרון, כולל בזה שקיים ב"elindependiente" ובו חשף כי הוא מותקף ברשתות החברתיות על ידי פלסטינים.

"אני מקבל המון איומים מפלסטינים ואני רוצה להבהיר שאני לא בעד שישראל תשמיד את עזה", אמר רודריגס, "אלא שאני בעד שישראל תחסל את הטרור. כמובן שעצוב לי על מה שקורה לילדים בעזה, יש שם גם אזרחים שנפגעים. קיבלתי המון הודעות קשות אחרי אירוע בית החולים, אנשים שואלים אותי כל הזמן איך אני יכול להגן על ישראל אחרי דבר כזה, ובסוף מתברר שזו לא פעולה של ישראל בכלל – בישראל כולם אומרים שהמדינה לא הייתה מעזה לעשות דבר כזה. למרות זאת, כשצופים אצלנו בטלוויזיה בחדשות אומרים שישראל עשתה את זה".

חוסה רודריגס, שחקן הפועל תל אביב
חוסה רודריגס, שחקן הפועל תל אביב | דני מרון

כאשר נשאל אם יצטרך לשוב ארצה ומה התוכניות הנוגעות לחידוש ליגת העל, השיב: "בסוף השבוע הייתה לנו שיחה של הקפטנים עם הצוות המקצועי בקבוצה וכולם מאוד אופטימיים. היום (ראשון) יש פגישה של ראשי הליגה ואני חושב שינסו להגיע להחלטה לחדש אותה, אבל השחקנים הזרים לא יחזרו עד שראש הממשלה נתניהו לא יכריז שהסתיימה המלחמה. אני מניח שהליגה תתנהל כמו בקורונה, אבל נצטרך לחכות ולראות.

"ההורים שלי לא רוצים שאחזור, אבל אני ואשתי נחושים לחזור לישראל. אני חושב שמבחינה תרבותית אנחנו מאוד דומים לישראלים. אספר לך שיש לנו בקבוצה בלם צרפתי, בריאן פאסי. הוא גדל בספרד ובקיץ הוא התייעץ איתי אם להגיע לישראל, היו לו המון חששות. הוא מתקשר אליי עכשיו כמעט כל יום ומספר לי שהוא רוצה לחזור, כי זו מדינה שכולם מתאהבים בה.

"אם תוך שבועיים או שלושה ישראל תכריז שהמלחמה הסתיימה ושבטוח, אנחנו נחזור כולנו לישראל – אני, אשתי והילדים. אם נראה שהמלחמה נמשכת ונכנסת גם לתוך ינואר-פברואר, אז המשפחה שלי אולי תישאר בספרד ואז אחזור לבד", סיכם.

כזכור, חוסה רודריגס בן ה-28 הגיע לישראל לראשונה בקריירה שלו ב-2017 כאשר חתם במכבי תל אביב, שב ארצה ב-2020 כאשר הצטרף למכבי חיפה והקיץ שב ארצה בפעם השלישית עם חוזה לשנתיים בהפועל תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי