Sport1 Banner

הפלונטר במכבי תל אביב: איך לחזור לפעילות מלאה לקראת זוריה

play
מאמן מכבי תל אביב רובי קין | ברני ארדוב
פנייה מרגשת ודקת דומיה: המחווה של דורטמונד למען מדינת ישראל 02:36

הצהובים צריכים להתכונן למשחק ב-9 בנובמבר, אבל ספק אם קין וצוותו ירצו להגיע לארץ, ואם השחקנים יסכימו לעזוב את המשפחות ולנסוע למחנה. האפשרות הריאלית: פיצול ואימונים בשתי קבוצות, עד שיתאחדו לקראת המשחק בפולין מול זוריה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

פחות משלושה שבועות למשחק החוץ מול זוריה במסגרת הקונפרנס ליג ומכבי תל אביב עדיין לא החליטה באיזה אופן היא חוזרת לפעילות מלאה. המשחק הביתי מול הקבוצה האוקראינית שהיה אמור להיערך ביום חמישי הקרוב בבלומפילד, נדחה ל-25 בנובמבר ונתן לקבוצה הרבה אוויר להכנה, אבל התמהיל שיש במועדון בין זרים לישראלים, יוצר בעיה מאחר שגם צוות האימון לא נמצא כאן.

בפני מכבי תל אביב ניצבות כמה אפשרויות. הכי פחות הגיונית הוא להשיב את כולם לארץ. קרוב לוודאי שרובי קין וצוותו לא יסכימו לחזור וכך גם השחקנים הזרים. מצד שני גם להטיס כעת את כל השחקנים הישראלים ליעד באירופה בו תשהה הקבוצה ותתאמן, לא נראה סביר כל כך מכיוון שיש עוד קרוב לשלושה שבועות למשחק ויש שחקנים שיש להם כאן משפחות לעזוב.

רובי קין מאמן מכבי תל אביב
רובי קין מאמן מכבי תל אביב | אריאל שלום

האפשרות הריאלית יותר היא להתאמן בשתי קבוצות. הקבוצה שמתאמנת בארץ עם צוות ממחלקת הנוער בליווי מאמן הכושר של הקבוצה הבוגרת יוסי זיגדון וקבוצת חו"ל עם שבעה שחקנים, זרים ויוריס ואן אובריים, שתתאמן עם קין ואנשיו. במקרה כזה יתאחדו שתי הקבוצות לקראת המשחק מול זוריה ב-9 בנובמבר ויקיימו לפחות שבוע אימונים בסגל מלא. בכל מקרה, גם היעד שבו תתאמן הקבוצה טרם נקבע והוא תלוי בגורמי הביטחון של המדינה. גרמניה, למשל, נראית מקום בטוח מאוד עם אכיפה מוגברת, אך גם קפריסין, כמדינת אי בעלת קשרים טובים עם ישראל, יכולה להיות אופציה סבירה.

במועדון יודעים שהם צריכים להתחיל לקבל החלטות ושהזמן מתחיל לדחוק מאחר שהמשחק בחוץ מול זוריה לא יידחה, אבל גורם בכיר אמר הבוקר: "אנחנו עסוקים בלסייע לאנשים שזקוקים לעזרה וזה עדיין מה שהכי חשוב לנו. השחקנים שלנו ימשיכו גם השבוע להגיע לכל מי שזקוק לעזרה וזה יותר חשוב מכל דבר".

עוד באותו נושא: מכבי תל אביב בכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי