אריק שוראנוב נותח בגרמניה ונשאר שם כדי לעבור את השיקום

play
אריק שוראנוב מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
פנייה מרגשת ודקת דומיה: המחווה של דורטמונד למען מדינת ישראל 02:36

במכבי חיפה קיוו שהחלוץ שגמר את העונה יטופל על ידי הצוות הרפואי של המועדון, אך בעקבות המלחמה הוחלט שההליך יתבצע במולדתו תחת מעקב של הירוקים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אריק שוראנוב, חלוץ מכבי חיפה שנפגע נגד פנאתינייקוס ואובחן עם קרע מלא בשתי הרצועות, עבר ניתוח בגרמניה ונשאר שם כדי לעבור את השיקום. התכנון היה שהחלוץ ינותח בישראל ויטופל על ידי הצוות הרפואי של מכבי חיפה, אלא שהמלחמה פרצה, שוראנוב שב למולדתו ושם נותח וישוקם בתקווה שיוכל לחזור לשחק בפתיחת העונה הבאה. במכבי חיפה נמצאים בקשר רציף עם השחקן ויעקבו אחר השיקום שלו, בתקווה שאת החלק השני כבר יערוך בישראל בתקווה שרגיעה בכל הנוגע למצב הביטחוני במדינה.

במכבי חיפה כבר מבינים שהסיכויים שיארחו את משחק הבית מול ויאריאל קלושים מאוד ונערכים לאפשרות שיצטרכו לארח מחוץ לישראל. מכבי חיפה מעדיפה לארח בקפריסין או ביוון, אולם במועדון מבינים שמדובר בהחלטה שבסופו של דבר תתקבל על ידי כוחות הביטחון ובעיקר השב"כ. כידוע, כל הקבוצות הישראליות זוכות לאבטחה מיוחדת במשחקיהן בחו"ל וכך גם מכבי חיפה שנמצאת בקשר כבר מספר שנים עם יוצא שב"כ שמאבטח את הקבוצה במשחקיה בחו"ל.

אריק שוראנוב שחקן מכבי חיפה
גם הוא יפתח? אריק שוראנוב | מאור אלקסלסי

היום (ראשון) תחזור הקבוצה לאימונים, כמובן שעדיין בסגל חסר. בהמשך השבוע צפוי להצטרף לאימונים ליאור רפאלוב שהמריא לבלגיה כדי להיות לצד משפחתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי