מכבי תל אביב ניצחה את בני יהודה 1:2 במשחק אימון

play
יונתן כהן | אתר רשמי, מכבי תל אביב
תקציר, קונפרנס ליג: גנט – מכבי תל אביב 0:2 02:32

הצהובים ממשיכים בהכנות למשחק נגד זוריה ב-9 בנובמבר. דן ביטון ויונתן כהן (פנדל) מחקו יתרון מוקדם של יניב מזרחי בקרית שלום

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מנסה להמשיך בהכנות לקראת המשחק מול זוריה לוהנסק בשלב הבתים של הקונפרנס ליג (9 בנובמבר) והיום (שלישי) ניצחה 1:2 את בני יהודה במשחק אימון שנערך במתחם האימונים בקרית שלום. עוד לפני המשחק שחקני שתי הקבוצות כיבדו בדקת דומיה את זכר הנרצחים בטבח השבעה באוקטובר ואת הלוחמים שחירפו נפשם בהגנה על מדינת ישראל.

על הדשא בני יהודה מצאה ראשונה את הרשת כבר בדקה ה-5 עם בעיטה חזקה של יניב מזרחי מ-17 מטרים לחיבורים. בדקה ה-33 מכבי תל אביב הצליחה לאזן אחרי שדן ביטון העלה כדור חופשי לרחבה, שעבר את כל השחקנים וחדר לשער. בדקה ה-68 הצהובים הצליחו להפוך את התוצאה אחרי שיונתן כהן הוכשל ברחבה והצהובים קיבלו פנדל. כהן גם היה האיש שלקח את הבעיטה והעלה את מכבי ל-1:2.

הרכב מכבי תל אביב: רועי משפתי (דניאל טננבאום 46), אבישי כהן (נועם שוורץ 46), עידן נחמיאס (איתי מאלמה 60), ניר ביטון (אדיר קורדובה 46), רוי רביבו (אופיר דוידזאדה 46), שרן ייני (עידו שחר 46), דור פרץ (עידו אולי 46), גבי קניקובסקי (אייל גולסה 60), דן ביטון (יונתן כהן 46), דור תורג'מן (אושר דוידה 46), ערן זהבי (סייד אבו פרחי 60).

יונתן כהן  שחקן מכבי תל אביב
יונתן כהן | אתר רשמי, מכבי תל אביב

השחקנים הזרים של מכבי תל אביב כמובן לא נמצאים בישראל ולא שיחקו. השחקנים זרים וחברי הצוות המקצועי הזרים יפגשו את הישראלים ביום ראשון בפולין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי