מכבי ת"א התאחדה בפולין: "שהחיבור המרגש לא יסתיים בפרידה כואבת"

play
ערן זהבי מוביל את שחקני מכבי תל אביב בפולין | מכבי תל אביב
תקציר, קונפרנס ליג: גנט – מכבי תל אביב 0:2 02:32

אחרי חודש של נתק, הזרים והישראלים ערכו אימון בכורה בפולין לקראת המשחק מול זוריה, כשמעל מרחפת השאלה מי מהזרים יחזרו לישראל. שחקן: "מה יהיה כשנצטרך לחזור לליגת העל? כרגע איש לא יודע"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

במכבי תל אביב מרוצים הבוקר (שני) אחרי שהתניעו את הקבוצה והתאחדו בפולין אחרי חודש של נתק בין השחקנים הישראלים לזרים. הקבוצה תמשיך גם היום להתאמן יחד בעיירה הקרובה לוורשה אחרי שאמש ערכו כל השחקנים, למעט רועי משפתי, אימון ראשון משותף מאז החלה המלחמה ב-7 באוקטובר.

רובי קין קיבל בחום רב את השחקנים שהגיעו מישראל והצטרפו אל הזרים. קין, הצוות שלו והשחקנים הזרים עם יוריס ואן אובריים, הגיעו לפולין כבר ביום רביעי והתאמנו יחד כדי להשלים פערים. מהיום יעלו בקבוצה הילוך ויחלו בהכנות למשחק מול זוריה ביום חמישי שייערך בעיר לובלין, כשמעל מרחפת השאלה הגדולה מי מבין הזרים ישובו לישראל בסוף החודש.

רובי קין מאמן מכבי תל אביב
יערוך אימון ראשון אחה"צ עם הישראלים. רובי קין | אתר רשמי, מכבי תל אביב

"כרגע יש זמן כי יש לנו 3 משחקים באירופה החודש", אמר שחקן בקבוצה. "מה יהיה אחרי זה, כשנצטרך לשחק בליגת העל בארץ, איש לא יודע. השאיפה היא שעם הזמן הצבא שלנו ישתק את יכולת שיגורי הרקטות לארץ וכשהזרים יראו שלא יורים על תל אביב ואין אזעקות, יהיה להם אולי יותר קל להחליט שהם חוזרים".

שחקן מכבי תל אביב אנריק סבוריט עם דריק לוקאסן
הם כבר מתאמנים. סבוריט ולוקאסן | אתר רשמי, מכבי תל אביב

רגע לפני המפגש עם הצהובים, זוריה לוגנסק ספגה שוויון בדקה ה-89 וסיימה אמש ב-2:2 בחוץ מול ורס ריבנה. דניס נגנויני כבש (37) ובישל לאולכסנדר יאציק (61) אבל זה לא הספיק לניצחון. זוריה עם 10 נקודות בלבד אחרי 11 מחזורים בליגה האוקראינית וניצבת במקום ה-13 שמוביל למבחנים בתום העונה. אדוארדו גררו השלים 90 דקות כשמאמנו לא ביצע שום חילוף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי