דדליין של 24 שעות ללאומית. ליגת העל אמורה לחזור בשבת הבאה

play
שחקן הפועל באר שבע הלדר לופס ליד שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי | מאור אלקסלסי
צפו: צמד לפיירו, מכבי חיפה חזרה פעמיים מפיגור בדרך ל-2:3 קריטי בנתניה 04:41

המנהלת ממשיכה לערוך שיחות קדחתניות עם פיקוד העורף בניסיון להשלים את כל הדרישות במטרה להחזיר את הלאומית בסופ"ש הקרוב. ארבעה מגרשים טרם אושרו, אבל המטרה היא לפרסם ביממה הקרובה את לוחות המשחקים המלאים בשתי הליגות הבכירות

(גודל טקסט)

מנהלת הליגות בכדורגל דחתה למחר בבוקר (שלישי) את הדדליין שהציבה לעצמה על מנת להתניע את הליגה הלאומית ולקיים את המחזור הראשון שאחרי הפגרה הארוכה ביום שישי הקרוב. מהבוקר מתנהלות שיחות קדחתניות בין יושב ראש המנהלת ארז כלפון וגורמים נוספים במנהלת לבין פיקוד העורף על מנת להשלים עד הלילה את כל דרישות המיגון שהציב פיקוד העורף על מנת לאשר את הרוב המוחלט של האצטדיונים והמגרשים בליגת העל ובליגה הלאומית.

נכון לעכשיו האצטדיונים ומגגרשים שלא מאושרים הם אצטדיון הי"א באשדוד, המגרש בקרית שמונה ועוד שני מגרשים בליגה הלאומית – לגביהם עדיין מתקיימות שיחות באשר לדרישות המיגון.

ארז כלפון יושב ראש מנהלת ליגת העל
"שמחים להשתמש בכוחו של הכדורגל הישראלי". ארז כלפון | שלומי גבאי

במנהלת שואפים עד שעות הלילה להוציא הודעה מסודרת על חזרת הליגה הלאומית ביום שישי וליגת העל בשבת הבאה של ה-25 בנובמבר, עם מיקומי המשחקים, תאריכים ושעות. כפי שפורסם כאן אתמול, הליגות יחזרו אל המקום שבהן הן הופסקו ב-7 באוקטובר, כך שבליגת העל המשחק המרכי ב-25 בנובמבר אמור להיות בין מכבי חיפה להפועל באר שבע.

במידה שב-24 השעות הקרובות המנהלת לא תקבל את האישורים, יודיעו לקבוצות בליגה הלאומית שביום שישי הקרוב לא יהיה כדורגל. עם זאת, גורמים במנהלת עדיין מאמינים שעד שעות הלילה הם יקבלו את האישורים על מרבית המגרשים ויוכלו לפרסם את לוחות המשחקים המלאים בליגה הלאומית בשישי הקרוב ובליגת העל בשבת הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי