לזכרם: מכבי חיפה הקימה אתר הנצחה לאוהדי הקבוצה שנפלו במלחמה

סמל אופיר ציוני, מיקנעם עילית, מ"כ בגדוד 51 של חטיבת גולני, בן 21 בנופלו. | אתר רשמי, דובר צה"ל

האלופה הקימה עמוד מיוחד שיוקדש לאוהדי הקבוצה שנהרגו בקרב על המדינה. כעת עסוקים במועדון באיסוף חומר כדי להוסיף מידע על הנופלים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

המלחמה בעזה ממשיכה לצערנו לגבות קורבנות ומכבי חיפה, בשיתוף עמותת האוהדים של הירוקים היציע הצפוני, החליטה לעשות מעשה והקימה אתר הנצחה לאוהדי הקבוצה שנרצחו ו/או נפלו בקרבות מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל.

הירוקים, שעשרות אוהדים שלהם נרצחו או נפלו בקרבות, היו בחודש וחצי האחרונים בקשר הדוק עם בני המשפחות ואף קיימו מפגשים דחופים כשכל העת הבטיחו במועדון הירוק שיפעלו להנציח את אותם אוהדים. כעת, ביחד עם עמותת היציע הצפוני, הוחלט להקים אתר שלם שיוקדש להנצחת אותם אוהדים וכמובן ייכנס אל תוך האתר הרשמי של המועדון.

אורי לוקר
אורי לוקר. נפל ב-7 באוקטובר. מפרדס חנה כרכור, לוחם בגדוד 51 שבחטיבת גולני, בן 19 בנופלו. נולד 15.5.2004 | תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, פייסבוק

במועדון כעת עסוקים באיסוף חומר מבני המשפחות והחברים של אותם אוהדים, על מנת לכתוב ולספר על אותם אוהדים. במועדון פנו אל המשפחות וביקשו מהם להעביר אליהם מידע, כאשר חברי העמותה עוסקים כמובן באיסוף מידע על חבריהם ליציע, שלא יוכלו יותר לשבת ביציעים ולעודד את הקבוצה האהודה עליהם.

כידוע, גם ענבר הימן, אוהדת מוכרת מאוד של הקבוצה חטופה בעזה ובמועדון הציעו לשלם את שכר הדירה שלה לשנה שלמה. זאת לאחר שבעל הדירה ממנו שכרה הימן את ביתה, התעקש על תשלום למרות שנחטפה לעזה.

עוד באותו נושא: מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי