יעזוב את מכבי תל אביב? מאסון: "לא חושב שאשאר בישראל"

המגן הימני של הצהובים התייחס לעתידו בריאיון וחשף: "תכננתי בכל מקרה לעזוב בקיץ 2024, אבל בגלל המלחמה כנראה שאאלץ להקדים את התוכניות. רוצה לשחק בצרפת או בליגה אחרת באירופה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

האם איבן מאסון יעזוב את מכבי תל אביב בגלל המלחמה? המגן מגוואדלופ ערך ריאיון לתקשורת בארצו שבו הוא התייחס לתקופה שלו בישראל וגם נשאל האם הוא מתכוון להישאר כאן, חרף המלחמה בעזה.

"ניצחנו את כל המשחקים שלנו עד המלחמה, שעצרה את הכול", אמר מאסון, "השחקנים הזרים כאן בבעיה בגלל המלחמה ואני לא חושב שאשאר שם (בישראל). המטרה שלי היא למצוא קבוצה בליגה הצרפתית או במקום אחר באירופה. תכננתי לעשות את זה בכל מקרה בקיץ הבא, אבל כנראה שנקדים את התוכניות, בכל מקרה המטרה שלי היתה לשחק בקבוצה באירופה".

איבן מאסון מכבי תל אביב
יעזוב בגלל המלחמה? מאסון | אריאל שלום

מאסון, 24, הצטרף הקיץ לצהובים בניסיון למלא בהצלחה את תפקיד המגן הימני אחרי עזיבת אנדרה ז'ראלדש. בסוף ינואר 2020 נקנה מאסון על ידי סנט אטיין הצרפתית, איתה העפיל בסיום העונה לגמר הגביע הצרפתי. מעמדת המגן הימני, בישל מאסון 4 שערים ב-48 הופעות בסנט אטיין לפני שעבר ב-2022/23 להשאלה בפ.צ פריז. בעונה שעברה כבש 3 שערים והוסיף 2 בישולים ב-32 הופעות במסגרת עונת השאלה ב-פ.צ פריז מהליגה הצרפתית השנייה. הוא מושאל למכבי תל אביב, ולצהובים הייתה עליו אופציית רכישה, שכמובן כבר לא רלוונטית.

העונה הוא פתח בכל חמשת משחקי הליגה של מכבי תל אביב בישראל. הוא כבש שער אחד יפהפה במסגרת הקונפרנס ליג. כזכור, את מכבי תל אביב עזב הקיץ גם מאור קנדיל, אבל אבישי כהן הוחתם כגיבוי לעמדת המגן הימני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי