חולצות משחק חדשות לנתניה, סנטוס עקץ את שחקני מכבי חיפה?

play
שחקן הפועל חיפה פליפה סנטוס מניף דגל ישראל | צילום מסך, מתוך אינסטגרם
ערן זהבי הפציץ, דור פרץ חגג: צפו ב-2:3 החשוב של מכבי תל אביב על זוריה 02:47

היהלומים קוראים להחזרת החטופים, שחקן הפועל חיפה הצטלם עם דגל ישראל: "לא מתבייש להניף אותו". קלודין קין ספגה אש ברשת לאחר שקראה לשחרור החטופים. צייצן אנטישמי נפל קורבן לבורות של עצמו. העדכונים

(גודל טקסט)

שבעה שבועות חלפו מאז מתקפת 7 באוקטובר הרצחנית של מחבלי חמאס ותושבים מרצועת עזה על ישראל. למרות הפסקת האש, המלחמה עדיין בעיצומה ועולם הספורט מושפע באופן ישיר. אלו העדכונים מהנעשה.

21:53: מכבי תל אביב בכדורסל בירכה על שובה של משפחת גולדשטיין-אלמוג משבי החמאס: "האמא חן, הבת אגם והבנים גל וטל – התגעגענו אליכם! שערי ההיכל יהיו תמיד פתוחים בפניכם".

16:20: מכבי נתניה הציגה את תלבושות המשחק החדשות שלה, עליהן נכתב "Bring Them Home Now", כמובן בקריאה להשבת החטופים.

נבחרת הקיק בוקס הישראלית במחווה לשחרור החטופים
המחווה של נבחרת הקיק בוקס | אתר רשמי, התאחדות אילת
נבחרת הקיק בוקס הישראלית במחווה לשחרור החטופים
| אתר רשמי, התאחדות אילת
שחקן הפועל חיפה פליפה סנטוס מניף דגל ישראל
שחקן הפועל חיפה פליפה סנטוס מניף דגל ישראל | צילום מסך, מתוך אינסטגרם

12:00: נבחרת ישראל בקיק בוקס, המורכבת מספורטאי וספורטאיות התאחדות "אילת" יהודים, ערבים ודרוזים, יצאו ביוזמה ובה הצטלמו כשעל כפפותיהם כתבו "כוחנו באחדותנו"' ו-"החזירו את כולם הביתה". בימים אלו סיימה נבחרת הקיק בוקס את מסעה באליפות העולם בפורטוגל, והביאה כבוד רב למדינה לאחר שזכתה ב-4 מדליות כסף.

11:40: פליפה סנטוס, שחקן הפועל חיפה שבתחילת המלחמה נרתם למאמץ ההסברתי של ישראל ואף לקח חלק בפעילויות התנדבותיות לסיוע למפונים, שוב משמיע את קולו למען המדינה. היום העלה הברזילאי פוסט אינסטגרם ספק בעקיצה לשחקני היריבה העירונית מכבי חיפה, כשהוא מתעטף בדגל ישראל. "אני לא מתבייש להניף את הדגל", כתב.

פוסט של קלודין קין אחרי שחרורה של אמילי הנד
הפוסט של קלודין קין | צילום מסך, X (לשעבר טוויטר)

8:08: קלודין קין, אשתו של מאמן מכבי תל אביב רובי קין, קיבלה הרבה אהבה וגם ספגה קצת אש ב-X (לשעבר טוויטר) אחרי שכתבה "מתפללת לחזרתם בבטחה של כל בני הערובה". קלודין עשתה ריטוויט לפוסט על חזרתה מהשבי של הילדה אמילי הנד אתמול בלילה. הנד בת ה-9 נחטפה מבארי ב-7 באוקטובר והיא מחזיקה באזרחות אירית, כמו משפחת קין.

לצד תגובות אוהדות ותודות מישראלים (שהיוו רוב גדול(, היו גם תגובות דוחות מגולשים אחרים, רובם אירים. אחד מהם כתב: "פעם רובי היה גיבור אירי… עד שהוא הפך לרעב לכסף… בושה למשפחה שלכם, הכסף הוא מה שמניע אתכם".

7:07: ריאן דוסון, צייצן אנטישמי ידוע, צייץ תקציר של משחק כדורגל מ-1939 של משחק בין נבחרת אוסטרליה ל"נבחרת פלסטין". הבעיה המרכזית הייתה שנבחרת פלסטין לא הייתה קיימת אז ובכלל מדובר במשחק בין מכבי תל אביב לקבוצה אוסטרלית. דוסון, אמריקאי שחי במזרח הרחוק ומהדהד כל הזמן תאוריות אנטישמיות, קיווה "להוכיח" שפלסטין הייתה קיימת כמדינה לפני הקמת מדינת ישראל, אבל עשה בדיוק את הפעולה ההפוכה. באוסטרליה כינו את מכבי תל אביב לעתים כ"קבוצה מפלשתינה" ומכאן הטעות של הצייצן הבור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי