מאמן בריידאבליק תקף את זהבי וביטון. קין נטש את עמדת הריאיונות

play
רובי קין, מאמן מכבי תל אביב | אתר רשמי, מכבי תל אביב
צפו: ערן זהבי כבש שער ענק והשתיק את המפגינים, מכבי תל אביב ניצחה 1:2 03:38

ארנאסון ביקר את ה"פרובוקציות" של שחקני מכבי תל אביב: "בושה שמביעים עמדה פוליטית במשחק כדורגל". שדר הקווים הרתיח את מאמן הצהובים כששאל מה עמדתו בנושא

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

הרוחות סוערות אחרי המשחק בין מכבי תל אביב לבריידאבליק. הצהובים ניצחו 1:2 במשחק שהיה לפרוטוקול בלבד מבחינתם של האיסלנדים, אבל התלהט על רקע מפגן התמיכה הפרו-פלסטיני מחוץ לאצטדיון.

עשרות איסלנדים, בהם גם אוהדי בריידאבליק, נופפו בדגלי פלסטין מחוץ ובתוך האצטדיון, ודן ביטון וערן זהבי שכבשו את השערים לזכות מכבי תל אביב, השיבו להם מנה אחת אפיים אחרי שמצאו את הרשת. זה התחיל עם ביטון שהניף דגל ישראל מול היציע העוין וספג כרטיס צהוב, ונמשך לאחר שזהבי חגג בתנועת השתקה לעברם אחרי שער הניצחון שכבש.

מאמן בריידאבליק האלדור ארנאסון תקף את זהבי וביטון בסיום, ואמר: "הצלחנו למנוע את כל רעשי הרקע סביב המשחק ולהתמקד בכדורגל, אבל העובדה שהם עדיין ניצלו את המשחק הזה כדי להביע את דעותיהם הפוליטיות, זו בושה וחרפה. בושה שגם השופטים ואופ"א איפשרו לדבר הזה לקרות, כי אין קשר לזה ולכדורגל".

לדבריו של ארנאסון, "אחרי הפרובוקציות של שחקני מכבי תל אביב, היה קשה להימנע מעימותים ומתיחות בין השחקנים, וגם ביציעים".

שחקני מכבי תל אביב ערן זהבי, דן ביטון אחרי הניצחון על בריידאבליק, עם החולצות לציון הטבח: "עם ישראל חי"
שחקני מכבי תל אביב ערן זהבי, דן ביטון אחרי הניצחון על בריידאבליק, עם החולצות לציון הטבח: "עם ישראל חי" | צילום מסך, מתוך אינסטגרם

תקרית נוספת התרחשה כשרובי קין ניגש לעמדת הריאיונות של הטלוויזיה האיסלנדית ונפל קורבן לפרובוקציה של שדר הקווים המקומי, ששאל את קין: "מדוע השחקנים שלך הופכים את המשחק לפוליטי?".

"אפשר לשאול את השחקן, הוא זה שעשה את זה", אמר קין בהתייחס לביטון עוד לפני שהמראיין הספיק לסיים את השאלה. המראיין לחץ על קין ואמר ש"האחריות היא עליך", אבל המאמן המשיך להתחמק, הסביר ש"צריך לשאול את המועדון מה עמדתו בנושא", הוסיף ש"בתור שחקנים מקצוענים, הפוקוס שלנו הוא במשחק בלבד", ולאחר מכן נטש את עמדת הריאיונות בכעס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי