בהרכב מלא, כולל כל הזרים: מכבי חיפה נחתה בישראל

play
רצה לשחק, שילם את המחיר. שואו | רויטרס
כמו במחזור הראשון: מכבי חיפה שוב הובסה 3:0 בידי ראן בליגה האירופית 03:38

אחרי ההפסד לראן בבודפשט, כל הזרים נחתו עם האלופה ויעמדו לרשות דגו מול באר שבע. שואו הפצוע בספק, גם שון גולדברג

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה נחתה בישראל אחרי שחזרה מבודפשט, שם הפסידה 3:0 לראן בליגה האירופית. הקשר האנגולי מנואל שואו עלה עם הקבוצה לטיסה ונחת בארץ, כאשר גם יתר הזרים של הקבוצה חזרו ויהיו מעתה עם הקבוצה בארץ.

כזכור, בחיפה עסקו לא מעט בנושא הזרים בשבועות האחרונים וכעת עם החזרה של כולם בקבוצה מקווים ששמו סוף לסאגה זאת. אגב, לפחות לפי המסר שקיבלו בקבוצה מהשחקנים, כלל הזרים ירימו את השלט להחזרת החטופים בטקס שייערך מול הפועל באר שבע ביום ראשון ובכך מקווים במועדון להשתיק גם את הגזרה הזו.

שחקן מכבי חיפה, שואו, מוחלף אחרי פציעה
רצה לשחק, שילם את המחיר. שואו | רויטרס

בקבוצה כאמור מאוכזבים מאוד מהיכולת במשחק מול ראן, כששואו ספג לא מעט ביקורת אחרי שהסביר לספסל שהוא יכול להמשיך לשחק אך בפועל דידה במגרש וביקש להתחלף אחרי ספיגת השער הראשון. שואו בספק גדול למשחק מול באר שבע, כמו גם שון גולדברג שבספק גדול למפגש בין האלופה לסגניתה.

"המשחק מול באר שבע קריטי לנו אבל אם ניראה ככה גם אותו לא ננצח", אמר שחקן אחר, "אנחנו חייבים להעלות את הרמה שלנו ומהר מאוד, אחרת גם בליגה לא נצליח". בחזרה לאירופה, בקבוצה יודעים שעדיין קיים סיכוי לסיים במקום השלישי ולעבור לשלבי הנוקאאוט של הקונפרנס ליג אך במועדון הודו שמשחקי הליגה בארץ הם החשובים ביותר מבחינתם. אגב, רשויות החוק בספרד הודיעו היום לאופ"א שלמשחק בין ויאריאל למכבי חיפה יורשו להיכנס רק בעלי מנויים. המשמעות: אוהדי מכבי חיפה לא יוכלו לרכוש כרטיסים ולהיכנס למשחק הזה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי