אביטן: "בעבר אמרתי שמדמון יימכר במיליון יורו, היום זה כנראה לא בתוקף"

play
שחקני הפועל חדרה, אלעד מדמון, איציק שולמייסטר | דני מרון
מצאו את המדמון: שלושער למדמון, 0:3 להפועל חדרה על מכבי פתח תקוה 06:06

מאמן הפועל חדרה החמיא לכישרון שכבש שלושער. מדמון עצמו: "אני יודע מה אני שווה". בני לם אחרי ה-3:0: "לא ציפיתי לזה"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה השיגה הערב (שבת) ניצחון מרשים 0:3 על מכבי פתח תקוה. אמנם קשה לזכור, אבל לפני הפגרה בצל המלחמה, חדרה ניצחה את מ.ס. אשדוד 0:1 והיום היא למעשה רשמה ניצחון שני ברציפות. באשדוד אלעד מדמון בן ה-19 כבש את שער הניצחון והערב ילד הפלא של הפועל חדרה כבש שלושער מזהיר.

מדמון אמר אחרי המשחק: "אנחנו מתאמנים קשה. ניסיתי להביא את היכולות שלי לידי ביטוי ועשיתי מה שאני יכול. ברור שזו הפתעה, אבל אני יודע מה אני שווה. עם כל הכבוד לזה שהכדורגל חזר, אנחנו עדיין במצב קשה. אי אפשר לשמוח. צריך להיות עם כל המשפחות ולקוות שהחטופים יחזרו מהר".

המאמן ניסו אביטן אמר על מדמון: "שאל אותי בעלים של קבוצה לפני כמה שבועות כמה הוא שווה. אמרתי לו שאם הוא יציע מיליון יורו הוא יקבל אותו, אבל כנראה שזה לא בתוקף. הוא ילד מוכשר מאוד, שינוי התפקוד עשה לו טוב, אני מקווה שהוא יישאר עם רגליים על הקרקע".

החדשות הפחות טובות הגיעו מכיוונו של יואב תומר, שנכנס כמחליף להופעת בכורה ואחרי כמה דקות נפצע והוחלף. האבחון הראשוני הוא קרע בכתף בשריר ליד עצם הבריח. מחר ייבדק שוב לבדוק את חומרת הפציעה ומשך ההחלמה.

שחקן הפועל חדרה אלעד מדמון
משחק חייו. מדמון | דני מרון

על המשחק אמר אביטן: "אנחנו בחדרה מתמודדים כל הזמן עם קשיים, אנחנו אולי לא מתלוננים עליהם כל היום. הייתה סיטואציה לא פשוטה – אני לא חושב שלא היה נכון לחזור לשחק, אבל מרגע שהחליטו שכן – אנחנו מנסים לעשות את הכי טוב. אני גאה בשחקנים שלי, גם על האיכות וגם על התוצאה".

אביטן הוסיף: "נישאר צנועים כי הדרך ארוכה. יש פה בעיות, אנחנו מודעים אליהן, זה נתן הרבה מוטיבציה לשחקנים. יש לנו שחקן שלא היה חודשיים באימונים כי הוא במילואים, והוא משמעותי עבורנו בחדר ההלבשה.הדבר הכי גדול שקרה היום זה שהמועדון יכול להיות גאה במחלקת הנוער".

המאמן המפסיד, בני לם: "לא ציפיתי לזה, אחרי מה שאנחנו עוברים במדינה והפגרה הזאת, כל תוצאה אפשרית במשחקים. הפתיע אותי, באנו ממקום גבוה ולא רצנו מספיק, אולי עשיתי טעות עם ההרכב. זה חבל, אבל צריך להתאושש. אין הרבה מה לעשות. צריך להרים את השחקנים, אם אתן עכשיו בראש זה לא שווה. אני צריך להרים אותם ולהאמין בהם".

במחזור אמצע השבוע (יום שלישי) הפועל חדרה תארח את בני ריינה ומכבי פתח תקוה תארח את מכבי נתניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי