בחזרה לימי התום: הדברים הקטנים הפילו את הפועל תל אביב

play
שחקני הפועל תל אביב עלו למגרש כשעל הגב שמות ישובים שהותקפו | קובי אליהו
עם הקדשה מרגשת: יוספי סידר להפועל חיפה ניצחון על הפועל ת"א 02:49

הפועל תל אביב הפסידה להפועל חיפה בדברים הקטנים אך גם בגישה, כולל תשלום שכר לימוד של בורחה למה, החולשה של לאיוס והתרומה המעטה של הזרים

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב יצאה לפגרה באנרגיות גבוהות לאחר ניצחון 0:3 בטדי, אך חזרה במקום אחר לגמרי. במשחקים ללא קהל הדברים מוכרעים על הדברים הקטנים, והפועל תל אביב נפלה בהם – הצהוב של קנצפולסקי בדקה ה-1 הגביל אותו, הטעות של פסי בשער והאדום המיותר של תום ארצ'ל גמרו לאדומים את המשחק.

וזה לא רק זה. ייתכן שהשכר לימוד ששילם ולקאניס עד שהבין מה שנכון לקבוצה – זה משהו שבורחה למה מתחיל לשלם מההתחלה עכשיו. עם החזרה לחמישה שחקנים בהגנה, הצבתו של רודריגס בהגנה ולא בקישור, מציאת פתרונות תוך כדי משחק (הוא נשמע אומר בחצי השני לכיוון הספסל "אני חושב שנעבור לארבעה בהגנה") – היה נראה שמבחינה טקטית רוני לוי לא נותן לאדומים להיכנס למשחק, ורק במזל זה לא נגמר בתוצאה גבוהה יותר עם שלל המצבים של הפועל חיפה.

שוער הפועל תל אביב, אמיליוס זובאס
טעויות ואכזבות. הפועל תל אביב | קובי אליהו

עוד בליגת העל

אבוקסיס התעמת עם שועה ורתח: "האנשים ב-VAR עושים נזק" עמוס: "זה שהכדורגל חזר זה ניצחון". הרוש: "איבדנו נקודות יקרות" קין יעשה רוטציה בהגנה, הפועל ירושלים נערכת ל"משחק הקשה בליגה" יוספי הקדיש שער לתומר אחימס ז"ל: "לא ישנתי בשבוע האחרון"

הישאם לאיוס שחקן הפועל תל אביב לפני נועם בן הרוש שחקן הפועל חיפה
נראה מוטרד. לאיוס | קובי אליהו

למאמן יש את הנסיבות המקלות של המלחמה, ההגעה המאוחרת של השחקנים, הירידה בכושר והחדות, אך גם היריבה סבלה מאותן הבעיות. בנוסף, הקבוצה לא קיבלה כלום מהישאם לאיוס, שפרט למשחק בטדי עדיין לא הגיע לעונה הזאת ונראה כל הזמן מוטרד, שהשמועות על מכירתו בינואר כל הזמן באוויר, או כמו שבמועדון אמרו: "לפעמים אי אפשר להבין מה עובר על לאיוס, לפעמים הוא אחד השחקנים המוכשרים בארץ אבל יש משחקים שהוא פשוט לא מגיע אליהם".

חוסה רודריגס שחקן הפועל תל אביב
עכשיו צריך לתת תפוקה גם על המגרש. רודריגס | קובי אליהו

דווקא במשחקים כאלה, שלא הולך, אפשר לצפות מאלן אוז'בלט שיבוא לאחור, ייתן גוף ויעזור לקבוצה מול המשחק האגרסיבי של הפועל חיפה, אך כמו לאיוס, החלוץ אהב להישאר באזור הנוחות שלו והגישה הזאת לא תספיק לאדומים העונה. וכן, חוסה רודריגס, הזר הכי ישראלי כאן, זה שאנחנו מצדיעים לו על ההתנהלות בעת מלחמה, חייב לתת יותר על המגרש. מגן או קשר, הפועל תל אביב צריכה אותו יותר רע ודומיננטי אחרת היא תתקשה להתרומם בעונה הזאת.

עוד באותו נושא: הפועל תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי