גם ניצחון וגם סגירת מעגל: הרגע שריגש את הפועל חיפה

play
שחקן הפועל חיפה, תומר יוספי, מקדיש שער לסמ"ר גילעד רוזנבליט וסמ"ר תומר אחימס | קובי אליהו
עם הקדשה מרגשת: יוספי סידר להפועל חיפה ניצחון על הפועל ת"א 02:49

עדיין בצמרת: בהפועל חיפה מרוצים משלוש הנקודות מול הפועל תל אביב, מחמיאים לתומר יוספי שהקדיש את השער לחברו, ומקווים שדניס פוליאקוב ומוחמד קמארה יחזרו

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

שמחה גדולה ותחושת גאווה נרשמו בהפועל חיפה אחרי הניצחון אתמול (שבת) על הפועל תל אביב (0:19. החניכים של רוני לוי פתחו היטב את העונה ובמועדון חששו שפגרת המלחמה הבלתי צפויה תשנה את המומנטומים בליגה לחלוטין. המאמן רוני לוי הדגיש לחניכיו את החשיבות של משחק החזרה ואכן הניצחון של הפועל חיפה מציב אותה בנקודה מצוינת אחרי שישה מחזורים כשהיא במקום השני.

שחקן הפועל חיפה, תומר יוספי, מקדיש שער לסמ"ר גילעד רוזנבליט וסמ"ר תומר אחימס
| קובי אליהו

בקבוצה החמיאו לתומר יוספי. השחקן היה עסוק במשך שבועות רבים במאבק של תומר אחימס שהוגדר כחטוף אך השבוע שעבר התבשרה משפחתו שהוא נפל וגופתו מוחזקת בעזה. שחקנים בקבוצה העידו שהדבר השפיע על יוספי, שאתמול היה נחוש לנצח לזכר חברו. יוספי כידוע הקדיש את השער לאחימס וכן גלעד רוזנבליט שנפל בקרב. רוזנבליט שימש בעבר כקמע של הקבוצה והתנדב במועדון. בנוסף אביה של החטופה רומי גונן שאוהד את הקבוצה נכח אתמול ביציע ובמועדון אמרו שהניצחון היה שווה רק כדי להעלות חיוך על פניו.

בחזרה לצד המקצועי, בקבוצה מקווים שדניס פוליאקוב מוחמד קמארה יהיו כשירים במאת האחוזים וייכנסו לכושר וזאת בשל עומס המשחקים הצפוי. "אנחנו רוצים להמשיך טוב כמו שפתחנו. אנחנו זוכרים עונות שפתחנו טוב ואחרי זה התרסקנו, הכי חשוב להמשיך לשמור על יציבות" אמרו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי