רודריגס והנאום המרגש של איינבינדר: "כמעט ירדו לי דמעות"

play
עכשיו צריך לתת תפוקה גם על המגרש. רודריגס | קובי אליהו
עם הקדשה מרגשת: יוספי סידר להפועל חיפה ניצחון על הפועל ת"א 02:49

קשר הפועל ת"א התראיין בספרד, התלונן על העומס ("מפתיע שפיפ"א לא אומרת כלום") וגילה שבגלל תמיכתו בישראל "מאיימים עליי מבחוץ"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

חוסה רודריגס כבר הביע לא אחת את החיבור והחיבה שלו לישראל בעבר, לכן אין זה מפתיע שאירועי ה-7 באוקטובר פגשו אותו במקום קצת שונה בהשוואה לשחקנים זרים אחרים בליגת העל. היום (שני) פורסם באתר Relevo ריאיון עם קשרה הספרדי של הפועל תל אביב, בעקבות משחק החזרה לליגה בשבת האחרונה.

"לעולם לא אשכח את מה שחוויתי כאן בשבת ההיא", סיפר רודריגס, שכמה ימים אחר כך נסע זמנית לספרד עם אשתו וילדיו. "לפני העלייה למגרש, הקפטן נשא נאום בפני כולם והודה לנו, לכל הזרים. כמעט ירדו לי דמעות. הוא הודה לנו שאנחנו שם, תומכים במדינה".

על החזרה לישראל: "בהתחלה לא האמנתי שהליגה תתחדש במצב הזה, אמרתי למועדון 'בשביל מה לחזור לשם, רק לאימונים?'. אני אוהב את המדינה הזאת. היא נתנה לי הרבה". הקשר המשיך: "לישראלים מנטליות מאוד שונה משלנו, הם חזקים נפשית בצורה מדהימה".

חוסה רודריגס, שחקן הפועל תל אביב
"צריך סבלנות, זה יתחבר". רודריגס מעביר מסר | לירון מולדובן

"אין צבע. מה שקרה ב-7 באוקטובר היה מחריד", תיאר רודריגס את מצב הרוח בארץ. לגבי ההפסד להפועל חיפה אמר: "המשחק היה רע. התאמנו רק שבועיים ולנו, הזרים, היה קשה. מעבר לזה עכשיו נשחק שלוש פעמים בשבוע עד פברואר, נראה מה יהיה. עבור כדורגלן מקצועי זה קשה מאוד ואני מופתע שפיפ"א לא אומרת שום דבר".

הספרדי הוסיף כי הוא מקווה שמשפחתו תוכל לשוב הנה בשבועות הקרובים, והוסיף: "כשאתה תופס צד, מבקרים אותך מהצד השני. בישראל כולם אוהבים אותי. מאיימים עליי הרבה מבחוץ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי