דגו: "אנחנו צריכים להיראות כמו מכבי חיפה, אין תירוצים"

play
מודע לגודל אתגר. דגו | מאור אלקסלסי
צפו: על הבאזר, דין דוד סידר למכבי חיפה ניצחון מתוק על הפועל באר שבע 03:11

על אף העומס הגדול, מאמן מכבי חיפה רוצה לראות יכולת טובה מול ויאריאל (רביעי, 22:00, ספורט3): "יש לי הרגשה שנעשה משחק טוב. לא פשוט לשרי, הוא יחזור מול בית"ר". שואו כשיר, גולדברג יישאר בארץ, כיוף: "באים לנצח, אני מגשים חלום"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תערוך מחר (רביעי, 22:00, ספורט3) את משחק ההשלמה שלה בשלב הבתים של הליגה האירופית, כשתתארח אצל ויאריאל. הירוקים מגיעים אחרי ה-0:1 הדחוק על הפועל באר שבע, בתקווה לחולל הפתעה גדולה, ובידיעה שהמשחק המכריע על המקום השלישי בבית ו', המוביל לשלבי הנוקאאוט של הקונפרנס ליג, בכל מקרה יהיה בשבוע הבא מול פנאתינייקוס. צ'ארון שרי שחזר להולנד בגלל בעיה אישית לא ייכלל בסגל, וכמוהו גם שון גולדברג, סאן מנחם ודיא סבע שנותרו בארץ. שואו התאמן ועדיין מרגיש כאבים, אך הבהיר שהוא כשיר.

האלופה הישראלית לא תתאמן בספרד, ותמריא בקרוב לקראת המשחק. מסאי דגו נשאל על כך ואמר: "עשינו היום גם אימון טקטי, משהו שלא יכולנו לעשות אם היינו בספרד, וגם רצינו להפחית עומס. אתמול היה אימון חשוב, במקום ללכת לטיסה, וזה בסדר, יש הרבה קבוצות בעולם שעושות את זה. זה מהלך טוב שלנו".

"דיברתי עם השחקנים על המשחק מול ראן", הוסיף דגו. "זה לא היה נעים, אנחנו לא רוצים להיראות ככה. אנחנו נמצאים בעומס משחקים ונשתמש בכל הסגל שלנו, גם מחר נעשה כמה שינויים. צריך להיראות כמו מכבי חיפה, נכון שזה יהיה קשה, אבל אני מקווה שגם לוויאריאל יהיה קשה. ההכנה שלנו דומה להכנות בכל משחק, אין דבר כזה משחק לא חשוב עבורנו. אנחנו באים עם מאמץ וגישה הכי נכונים כדי להוציא נקודות. יש לי הרגשה שנעשה משחק טוב. שואו יהיה כשיר".

על צ'ארון שרי: "יש לו בעיה אישית עם המשפחה בבית, עם הילד, זה לא משהו שנוצר עכשיו. זה התחיל מהתקופה שהיינו מול ויאריאל בקפריסין, שם הוא לא שיחק. הוא עושה את כל המאמצים להיות איתנו, לפעמים זה לא פשוט. נתנו לו את האישור ללכת, הוא אמור לחזור עוד כמה ימים ויהיה איתנו מול בית"ר ירושלים".

מסאי דגו, מאמן מכבי חיפה
מודע לגודל אתגר. דגו | מאור אלקסלסי

על עומס המשחקים הגדול אמר המאמן: "אנחנו לא מתעסקים בשחקנים שלא נמצאים איתנו. בכל פעם נמצא פיתרון כזה או אחר, כדי שבסוף נבוא לכל משחק הכי טוב שיש מבחינה פיזית. אין מקום לתירוצים".

על חלון ההעברות של ינואר: "יש לנו עד אז, עם גמר גביע הטוטו, תשעה או עשרה משחקים. הראש שלי בכלל לא שם. אני בטוח שמי שצריך לעבוד על זה, עובד על זה מאחורי הקלעים".

שריף כיוף הוסיף: "אני מנסה להשתפר בכל משחק. כל משחק הוא חשוב באירופה, אנחנו באים לתת את המקסימום ולהציג את היכולת הכי טובה שאפשר ולנצח. ברור שזו הגשמת חלום, בתור ילד אתה תמיד חולם להגיע לרמות הכי גבוהות, והליגה האירופית היא אחת הליגות הכי טובות שיש. יהיה ממש כיף וזה סימן דרך בשבילי. זה נכון שבגלל העומס יש רוטציה מסוימת בהגנה ושחקנים מתחלפים, אבל זה לא פוגע בשום דבר. כל מי שנמצא במכבי חיפה הוא שחקן מצוין. כבר שיחקתי עם כולם, אנחנו מבינים מה צריך לעשות".

מאמן ויאריאל, מרסלינו
רוצה יותר מצבים. מרסלינו | אימג'בנק GettyImages, Fran Santiago

ויאריאל תעלה לכר הדשא אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא הפסד. הקבוצה הספרדית הבטיחה העפלה, אבל עדיין מקווה לסיים במקום הראשון שיעניק לה כרטיס לשמינית הגמר – ובשביל לשפר משמעותית את הסיכוי, היא צריכה ניצחון.

המאמן מרסלינו יעשה רוטציה בהרכב ואמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו צריכים להסתכל על המשחק הזה עם התייחסות למשחק החוץ בין הקבוצות (בו הוא עדיין לא עמד על הקווים). נצטרך לשחק יותר טוב, אחרת ניקח סיכון. נצטרך למנוע מהיריבה לסכן אותנו – זה הצעד הראשון. אחרי זה נוכל להתרכז החלק ההתקפי, אנחנו צריכים לייצר יותר מצבים".

ביום חמישי הבא מכבי חיפה תשחק בחוץ מול פנאתינייקוס בליגה האירופית (19:45, ספורט4), במשחקה האחרון בשלב הבתים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי