בני לם: "היכולת? כל האמצעים היו כשרים לקחת שלוש נקודות"

play
התעלה על התלמיד. בני לם | ברני ארדוב
צפו: ירדן כהן כבש, מכבי פתח תקוה גירדה ניצחון על מכבי נתניה 05:58

מאמן מכבי פתח תקוה היה מרוצה מה-0:1 על מכבי נתניה: "מצטער מבחינת האוהדים שראו את המשחק, המטרה הייתה לא לספוג". קוז'וך: "צריכים ללמוד איך לנצח משחקים"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקוה לא ניצחה עד הערב (שלישי) ב-5 המפגשים האחרונים שלה עם מכבי נתניה. אחרי ההפסד 3:0 להפועל חדרה, בני לם רצה לגבור על עוזרו לשעבר וגם הצליח עם 0:1 בזכות שער קבוצתי נהדר שכבש ירדן כהן, שהעניק שלוש נקודות חשובות למלאבסים שהתבססו במקום החמישי בטבלה. הצד המפסיד סופר כבר 4 משחקים רצופים ללא ניצחון עם יכולת התקפית לא מספיק משכנעת שסידרה שער נקי ראשון לפתח תקוה העונה.

מאמן הקבוצה המנצחת, בני לם, סיכם את ההופעה של שחקניו: "מצטער מבחינת האוהדים שראו את המשחק, אבל מבחינתנו המטרה הייתה אחרי ההפסד לחדרה לא לספוג שער. נתניה קבוצה חזקה. שיחקתי עם 5 צעירים, הרבה לא בהרכב וכל הכבוד לשחקנים. אני לא מרוצה מהמשחק, אבל היה חשוב לקחת את 3 הנקודות. שבוע שעבר שלטנו במשחק וזה נגמר 3:0 לחדרה. במחצית השנייה ירדנו יותר מדי נמוך. היינו צריכים להתאושש משבת, וכל האמצעים היו כשרים כדי לקחת את הנקודות היום. מכבי פתח תקוה בלי שמות גדולים. מי שירוץ ישחק. ההמשך? אנחנו בעיקר מרוצים מהניצחון".

על הניצחון על קוז'וך: "זה לא הזמן לדבר על זה. יש לנו מלחמות ושנאה מול החמאס. נתניה זה מועדון גדול שאני מאוד אוהב שנתתי לו הכל. הלוואי והם יצליחו".

כובש שער הניצחון ירדן כהן שיתף: "תחושה נפלאה לכבוש. שלוש נקודות חשובות אחרי ההפסד בחדרה. שמחים כמה שאפשר וממשיכים הלאה. היינו בהכנה של 5-6 שבועות ובאנו מול חדרה והושפלנו. היה חשוב שלא יווצר כדור שלג. אני מסכים שהיה משחק פחות טוב שלנו, החזקנו פחות בכדור, אבל ניצחנו וזה מה שהכי חשוב – יפה או מכוער".

רן קוז'וך מאמן מכבי נתניה
"האחריות היא שלי". קוז'וך | ברני ארדוב

רן קוז'וך סיפר לאחר ההפסד: "אחוזי ההחזקה בכדור זה נחמד, אבל מכבי פתח תקוה ניצחה. אנחנו צריכים ללמוד איך מנצחים משחקים. זה לא היה מספיק טוב אם אנחנו יורדים מנוצחים. בטוח טעיתי, הרבה מההרכב היו אילוצים רפואיים. בסוף האחריות היא שלי, כנראה אני הרכבתי שחקן כזה או אחר לא נכון".

לקראת המשך העונה: "חד משמעית אני יודע מה אני שווה ומה הקבוצה שווה. יש תקופות קשות לפעמים, אנחנו מספיק חזקים לעבור את זה".

לירן רוטמן סיכם עבור נתניה: "פתחנו את העונה בצורה לא הכי טובה, אבל כמו שיודעים זה כדורגל. ידענו גם בעונה שעברה שזה לוקח זמן. בסוף המזל יתהפך והדברים ישתנו. מתחילת המשחק הם באו לבזבז זמן ולא לשחק כדורגל. שמעתי אותם אומרים לבזבז את הזמן. כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה, תבואו לשחק כדורגל. נצטרך לשפר את הדברים. מבחינה אישית, אני אחרי פציעה לא קלה. התחלתי לחזור לקצב שלי. אני מגיע למצבים ומאמין שהדברים יעבדו בסופו של דבר".

עוד באותו נושא: מכבי נתניה, מכבי פתח תקוה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי