בהפועל חדרה כועסים על סמי בוראר שחזר לישראל בכושר ירוד

play
שחקן הפועל חדרה סמי בוראר | קובי אליהו
צפו: שלומי אזולאי כבש, מכבי בני ריינה ניצחה 0:2 את הפועל חדרה 05:55

בניגוד לשאר הזרים ששמרו על כושר בחו"ל, הבלגי רחוק מלהיות במצב אופטימלי. כעס על חוסר האחריות של לין שהוביל להרחקה בהפסד לבני ריינה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה קיוותה להמשיך במומנטום החיובי אחרי שני ניצחונות רצופים, אבל ההפסד אתמול (שלישי) 2:0 לבני ריינה, הזכיר לכולם במועדון שהקבוצה עדיין מסובכת בתחתית. גם נוכחותו ביציע של הקפטן המגוייס לצה"ל, מנשה זלקה, לא הצליחה לדחוף את חבריו לתוצאה חיובית. בשלב זה הבהיר זלקה לאנשי חדרה כי כל עוד מתנהלת לחימה הוא יישאר במילואים ביחידתו ולא ישוב לאימונים.

במועדון היו כאלה שהתפלאו על כך שלמרות הסגל הקצר, לא הייתה רוטציה בהרכב הפותח ולא היו שינויים לעומת ה-11 שפתחו בשבת נגד מכבי פתח תקוה. בחדרה התקשו להצביע על שחקן אחד שהציג יכולת טובה ואפילו הקשר הצעיר אלעד מדמון, שכבש שלושער במשחק הקודם, הציג יכולת פושרת. בחדרה הדגישו כמובן כי הם אינם מאשימים את מדמון בהפסד, אך מצפים ממנו לגלות יציבות לאורך זמן בהמשך.

אם לא חסרות צרות לחדרה, הגיע גם הכרטיס האדום שספג הקשר הצעיר אביב לין במחצית הראשונה, מה שהקשה עוד יותר על מאמצי הקבוצה לצאת עם נקודה לפחות מהמשחק. בקבוצה כעסו על חוסר האחריות של לין, שספג צהוב ראשון בשלב מוקדם של המשחק וביצע עוד פאול טיפשי בדרך לצהוב שני ואדום.

עוד שחקן שספג ביקורת הוא הקשר הבלגי סמי בוראר, שלא נכלל בסגל למרות שערך כבר שלושה אימונים עם הקבוצה. בחדרה כועסים על הבלגי שחזר ארצה בכושר ירוד ובניגוד לשאר הזרים שהתאמנו בחו"ל ושמרו על כושר, הוא רחוק מלהיות מוכן. יחד עם זאת יש סיכוי שבורא יכלל בסגל המדולל של ניסו אביטן במשחק נגד הפועל תל אביב בבלומפילד בשבת וההחלטה הסופית תתקבל לקראת סוף השבוע.

השופט מג'ד רושרוש שולף כרטיס אדום לעבר אביב לין שחקן הפועל חדרה
השאיר את הקבוצה ב-10 שחקנים בשלב מוקדם. לין מורחק | קובי אליהו

המשחק נגד הפועל תל אביב יתקיים ביום שבת ב-19:30.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי