באר שבע לא מוצאת תשובות: "מגוחך לדבר, חייבים לעצור את כדור השלג"

play
יוני סטויאנוב הפועל באר שבע | דני מרון
אלמקייס בישל נהדר בבכורה, בני סכנין הפכה פיגור ל-1:2 בבאר שבע 03:57

השחקנים מודים שהם "חסרי ביטחון", ברדה מבין שההתקפה לא מספקת הסחורה, ובקבוצה מודאגים מהאופן בו חזרו מהפגרה, וחוששים ממשבר עמוק: "מי חשב שנדבר על החיסרון של קלימלה ופטרסון?"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

דאגה גדולה בהפועל באר שבע מהאופן בו חזרה הקבוצה לליגת העל מהפגרה הכפויה. עוד במהלך הפגרה, הציגה הפועל באר שבע כדורגל לא מספיק טוב בכמה משחקי אימון שקיימה, אבל אז תלו זאת במועדון בהיעדר השחקנים הזרים והמתאזרחים. כעת, אחרי שני המשחקים מול מכבי חיפה ואמש (רביעי) מול בני סכנין, החשש הוא מכניסה למשבר עמוק מאוד.

"אין ספק שכרגע אנחנו סובלים מחוסר ביטחון", הודה אמש רועי גורדנה. "נצטרך לצאת מזה בכוח עם ניצחון במשחק הבא. אני לא מכיר דרך אחרת. בכדורגל לא הכל אפשר להסביר ואנחנו כרגע במקום הזה".

בשום תסריט לא חשבו בהפועל באר שבע על הפסד אמש. היה כעס ותסכול על ההפסד למכבי חיפה ביום ראשון בתוספת הזמן ועם האנרגיה הזו, הגיעו השחקנים אמש ושיחקו טוב במחצית הראשונה. אלא שב-45 דקות בהן היא היתה בשליטה מלאה, הקבוצה כבשה רק שער אחד. למחצית השנייה עלתה כבר סכנין אחרת לגמרי ולהפועל באר שבע לא היו תשובות. הקבוצה ניסתה להילחם איכשהו, אבל צמד השערים שספגה היה קטלני ולהשוות ל-2:2 כבר לא היו לה כוחות.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע
עצבני מאוד. ברדה | דני מרון

"אנחנו זקוקים כרגע ליותר מדי מצבים כדי לכבוש שער אחד ולעומת זאת בשתי התקפות של סכנין ספגנו פעמיים. לבעיות האלה צריך למצוא פיתרון", אמר אמש אליניב ברדה שהעביר מסר לשחקנים: "אלה הרגעים שאנחנו צריכים למצוא את השחקנים שאפשר ללכת איתם ולסמוך עליהם. ברגעים האלה צריך למצוא את השחקנים שמתאימים למשימה".

שחקנים רבים בקבוצה נמצאים מתחת לכושר המשחק שלהם וזו אחת הבעיות המרכזיות. "כולם חוו את המלחמה בדרך זו או אחרת. אנחנו כנראה הושפענו מאוד", אמרו אמש במועדון.

הפועל באר שבע מוצאת את עצמה הבוקר עם 8 נקודות בלבד. אחרי 7 מחזורים הקבוצה כבר עם שלושה הפסדים. "איבדנו 13 נקודות ב-7 מחזורים. זה נתון קשה מדי", אמרו אמש במועדון. "היום זה מגוחך לדבר רחוק. צריך רק לראות איך עוצרים את כדור השלג. מי חשב שנדבר היום על החיסרון של קלימלה ופטרסון?".

משחקי המחזור הבא:

שבת, 15:00: הפועל פתח תקוה – מ.ס. אשדוד שבת, 17:30: מכבי בני ריינה – מכבי פתח תקוה שבת, 19:30: הפועל תל אביב – הפועל חדרה (ספורט2)

ראשון, 19:30: הפועל ירושלים – הפועל חיפה (ספורט3) ראשון, 20:00: בני סכנין – מכבי תל אביב (ספורט2) ראשון, 20:30: מכבי חיפה – בית"ר ירושלים

שני, 20:00: מכבי נתניה – הפועל באר שבע (ספורט1)

עוד באותו נושא: הפועל באר שבע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי