איינבינדר: "הגבנו לא טוב, היינו צריכים לנצח גם ב-10 שחקנים"

play
השופט דקל צינו שולף כרטיס אדום לעבר אלון אזוגי שחקן הפועל תל אביב (על הדשא) | דני מרון
צפו: מדמון הלוהט כבש, הפועל תל אביב לא הצליחה לנצח את הפועל חדרה 03:03

הפועל תל אביב שוב איבדה נקודות, למה הסביר את העיכוב בחילוף של אזוגי: "הכדור לא יצא". אוז'בולט זעם על החילוף וירד לחדר ההלבשה

(גודל טקסט)

אחרי ההפסדים להפועל חיפה ומ.ס. אשדוד, סיימה הערב (שבת) הפועל תל אביב משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון – הפעם 1:1 ביתי מול הפועל חדרה. הישאם לאיוס כבש ראשון (29), אלא שבמחצית השנייה האדומים התקשו מאוד מול שינוי מערך של היריבה, נשאערו ב-10 שחקנים בפעם השלישית ברציפות (אלון אזוגי הורחק בדקה ה-70) וילד הפלא החדש, אלעד מדמון, השווה (80).

אלן אוז'בולט, שהוחלף בדקה ה-73, זעם וירד ישירות לחדרי ההלבשה. בורחה למה יחפש ניצחון בכורה בתפקיד כשיתארח בשבוע הבא אצל הפתעת העונה בני ריינה, בעוד חדרה תארח את מכבי פתח תקוה.

מאמן הפועל תל אביב בורחה למה
נקודה ראשונה, אבל עדיין ללא ניצחון. למה | דני מרון

בורחה למה אמר בסיום: "היינו צריכים לכבוש את השני ולעלות ל-0:2, אבל לסיים עם 10 שחקנים זה דבר שמקשה. זה משהו שאנחנו חייבים לשפר, אנחנו חייבים לסיים עם 11 שחקנים. השחקנים השקיעו, רצינו שלוש נקודות, אבל לא הצלחנו. ננתח ונעשה הכול כדי להשתפר"

בסביבות הדקה ה-65 רן בנימין התכונן להיכנס במקום אזוגי שסחב צהוב, אבל האדומים התעכבו עם החילוף לפני ביצוע של מצב נייח ולבסוף המגן הימני הורחק לפני שיצא. "חיכינו לחילוף כמה דקות והכדור לא יצא החוצה", הסביר למה, "נכון שיכולתי להוציא את אזוגי במצב הנייח, אבל גם יכולתי להוציא אותו בדקה הראשונה…".

הקפטן דן איינבינדר, שבדקות הפתיחה של המחצית השנייה פנה ללמה אחרי שחדרה שינתה מערך, הסביר: "היינו צריכים להתאים את עצמנו לשינוי שלהם ועשינו את זה קצת פחות טוב. סיימנו 4 משחקים מתוך 8 העונה ב-10 שחקנים וזה יותר מדי. נצטרך לעבוד על זה ולקחת על זה אחריות כולנו. עדיין, יכולנו להגיב טוב יותר והיינו צריכים לנצח גם ב-10 שחקנים. קיבלנו גול מהוצאת חוץ וזו אחריות שלנו השחקנים".

אלעד מדמון שחקן הפועל חדרה חוגג שער
"אני לא אוהב להגביל את עצמי במספרים". מדמון | דני מרון

ניסו אביטן: "אני מאוכזב מאוד, גם במחצית הראשונה הפועל תל אביב לא הייתה מסוכנת, אבל היא תפסה אותנו לא מוכנים פעם אחת. במחצית השנייה עשינו התאמות לאיך שהם עמדו וזה ביטל אותם לגמרי. הייתה לנו עדיפות ברורה במחצית השנייה. היינו ראויים ליותר מנקודה, אבל בנסיבות האלו זה בסדר".

אביטן התלונן לאורך המשחק על השיפוט של דקל צינו וניסה להסביר בסיום: "אני חושב שאי אפשר לוותר על צהוב על תפיסה של שחקן… אחר כך שחקן מהקבוצה השנייה משתולל על השופט הרביעי והשופט הראשי לא שמע ולא ראה… שתהיה אחידות, זה מה שאנחנו מבקשים".

אלעד מדמון: "אני מאוד שמח שיש לי כבר 5 שערים, אבל אני מקווה שאני לא אעצור ואמשיך להבקיע. יש לי חברים לקבוצה שמאוד תומכים בי, אז אני עושה מה שאני יכול וזה מצליח לי. אני לא אוהב להגביל את עצמי במספרים, מקווה להגיע כמה שיותר רחוק. נורא אוהבים אותי פה, עוד מהנוער והילדים. נותנים לי ביטחון, חדרה זה בית חם ואוהב ונותנים לי את הכלים להצליח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי