על מה ולמה? הבעיה של הפועל ת"א גדולה מחוסר הניסיון של המאמן

play
נקודה ראשונה, אבל עדיין ללא ניצחון. למה | דני מרון
צפו: מדמון הלוהט כבש, הפועל תל אביב לא הצליחה לנצח את הפועל חדרה 03:03

מעמדו של בורחה למה החל להתערער אחרי שהאדומים צברו נקודה אחת בלבד משלושה משחקים. אמנם הספרדי חסר ניסיון, אך הבעיות הן הרבה מעבר לאיש על הקווים וההבנה שהוא משלם שכר לימוד

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, נקודה אחת בשלושה משחקים, יכולת שאינה לא טובה – כל אלה מפנים את חיצי הביקורת בהפועל תל אביב כלפי המאמן בורחה למה.

הבעיה הכי גדולה של למה זאת העובדה שמונה כברירת מחדל בעת מלחמה ואין לו קרדיט לטווח הארוך. הוא חייב להצליח במיידית, אחרת ייזרק לגריל מהר מאוד, הלחץ יעשה את שלו והוא יסיים את תפקידו.

מאמן הפועל תל אביב בורחה למה
"משלם שכר לימוד". בורחה למה | דני מרון

צריך להיות הוגנים – גם בעידן ולקאניס האדומים לא היו קבוצה איכותית. בראש הידהד הניצחון בטדי, אך נשכחה החמישייה בדרבי שיכולה הייתה להיגמר בשמינייה או משחקים רעים אחרים. בסופו של דבר, למה היה חלק מהצוות של ולקאניס, ואם נעשתה שם עבודה כל כך טובה הוא היה אמור לקצור את הפירות, אבל המצב של האדומים הרבה יותר מורכב מחוסר הניסיון של למה. פשוט הכי קל לזרוק הכל על המאמן.

בסופו של דבר, פגרת המלחמה פגעה באדומים. שחקנים חזרו לא טוב פיזית ומנטאלית ואלו דברים שמעבר למאמן, מזרים שחזרו מאוחר וישראלים שצריכים לתת את הטון כמו אלטמן ולאיוס.

וכן, גם הקהל חסר מאוד להפועל תל אביב. ללא הגב של אוהדיה הקבוצה סובלת. להפועל תל אביב אין סגל טוב משמעותית מאף קבוצה בליגה, הנוכחות של הקהל שמייצר לחץ, מחוייבות, רמת מתח ודריכות אחרת זה יתרון שכל כך חסר לאדומים והופך אותם לשווי כוחות נגד חדרה.

שחקן הפועל תל אביב, אלן אוז'בולט
לא צפוי להיענש על הירידה לחדר ההלבשה. אוז'בולט | דני מרון

גם במועדון מבינים כי למה משלם שכר לימוד, אך מוסיפים כי "קל להפיל הכל עליו". עם זאת, מעתה כל משחק ללא ניצחון רק יגביר את הלחץ. למה שוחח עם אלן אוז'בולט על הירידה לחדר ההלבשה ונראה כי השחקן לא ייענש.

מאוויס צ'יבוטה יחזור לסגל נגד בני ריינה לאחר ההרחקה, אולם אלון אזוגי שהורחק אתמול ייעדר. במועדון אמרו על 3 הרחקות ב-3 משחקים: "כולן חוסר אחריות והיו יכולות להימנע, נדבר עם השחקנים על זה, אי אפשר להישאר כל משחק ב-10 שחקנים".

במחזור הבא שייצא לדרך ביום שבת, תתארח הפועל תל אביב אצל מכבי בני ריינה הבלתי מנוצחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי