אביטן: "יש במדמון משהו מיוחד, הוא מתעלה מעל ההמולה סביבו"

play
אלעד מדמון שחקן הפועל חדרה חוגג שער | דני מרון
צפו: מדמון הלוהט כבש, הפועל תל אביב לא הצליחה לנצח את הפועל חדרה 03:03

הכוכב הצעיר של הפועל חדרה, שכבש ב-1:1 נגד הפועל תל אביב את שערו החמישי, זכה לשבחים ממאמנו: "הוא מבין שהוא צריך להישאר צנוע". הרמן: "למדתי המון מלבקוביץ' ולויטה"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

בהפועל חדרה סיימו אתמול (שבת) בתחושות מעורבות את משחק התיקו 1:1 נגד הפועל תל אביב בבלומפילד. מצד אחד הקבוצה חזרה מפיגור והצליחה לצבור נקודה חשובה בדרך לבריחה מהתחתית, אך מצד שני הרגישו במועדון מעט פיספוס על כך שהם לא ניצלו את הכרטיס האדום שספגו המארחים כדי לצאת מבלומפילד עם מלוא שלוש הנקודות.

אחרי ההפסד הביתי למכבי בני ריינה באמצע השבוע, דיברו בחדרה על חשיבות המשחק מול הפועל תל אביב כדי לא לייצר מומנטום שלילי במקרה של הפסד נוסף. המאמן ניסו אביטן ערך מספר שינויים בהרכב ובנוסף גם קיבל בחזרה את הקשר הבלגי סמי בוראר, שנכנס כמחליף בתחילת המחצית השנייה ונראה פעיל ומעורב במשחק הקבוצה. אלעד מדמון הצעיר, שרשם משחק פחות טוב נגד ריינה, הבקיע את שער השוויון היקר, החמישי שלו העונה, כשהוא מתכבד לעמוד בראש טבלת מלך השערים, בצוותא עם ערן זהבי ושלומי אזולאי החלוץ מריינה.

גיא הרמן שוער הפועל חדרה הודף כדור מול טל ארצ'ל שחקן הפועל תל אביב
מנצל את ההזדמנות. הרמן מתעופף בבלומפילד | שלומי גבאי

אביטן נשאל בסיום האם בעקבות השערים שהוא כובש צריך לאפס את מדמון לטובת הקבוצה והשיב: "אני לא חושב שצריך לאפס אותו, להיפך, אני חושב שיש במדמון משהו מיוחד. הוא די מתעלה מעל ההמולה סביבו. הוא בא ועושה את הדברים שלו, הוא מאוד רגוע. הוא משחק בצורה בוגרת מצד אחד, אך מצד שני הוא כאילו משחק עם החברים בשכונה. הוא יכול לעבור שחקן מתי שהוא רוצה, הוא באמת שחקן מיוחד ואני חושב שהוא מבין שהוא צריך להישאר צנוע ולעבוד קשה, הוא עושה את זה, אז אני לא מרגיש שאני צריך לעשות איתו משהו מיוחד, אני שמח בשבילו ובשביל כל הקבוצה. הוא משחק בחלק הקדמי ואלה השחקנים שבדרך כלל מבקיעים וקוטפים את התהילה, אבל אני חושב שאנחנו קבוצה מאוזנת, שיש בה כמה צעירים מוכשרים, אבל גם ותיקים שמאזנים אותם".

השוער גיא הרמן, שתפס מקום של קבע בהרכב ואמש שוב הציג משחק טוב מאוד והצליח להציל את קבוצתו, אמר בסיום: "הרגשתי ששיחקנו הרבה יותר טוב במחצית השנייה, מאשר בחצי הראשון. הקבוצה לחצה ואין ספק שהאדום עזר לנו מאוד. בסוף הכל עניין של ריכוז ופעולה אחת נכונה מול השער, זה מה שמוביל לגול".

על הקרדיט שמקבלים העונה מספר שוערים צעירים ישראלים הוסיף הרמן: "אני חושב שאנחנו לומדים המון מהשוערים הוותיקים יותר ואני ספציפית למדתי המון מאוהד לויטה וגם בעונה שעברה מרובי לבקוביץ'. אז כמובן שזה עוזר לי להתפתח ובסופו של דבר אני שמח שקיבלתי את ההזדמנות ואני מנצל אותה וצריך להיות מוכן ודרוך לכל תרחיש אפשרי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי