אופטימיות זהירה: 5000 איש במגרשים תוך פחות מחודש

play
אצטדיון חיפה שומם | מאור אלקסלסי
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 12.12 05:48

במנהלת מעריכים בזהירות כי יתקבל היתר מפיקוד העורף, בכפוף להמשך הירידה בשיגורי הרקטות ואי התרחבות בחזית הצפון. בליגת העל העדיפו לסרב למתווה להכנסת 1000 איש, במנהלת ממתינים לחתימות של כל קבוצות הליגה הלאומית שמעוניינות במתווה

(גודל טקסט)

אחרי שקבוצות ליגת העל דחו אתמול (שלישי) את המתווה להימצאות 1000 איש במגרשי הכדורגל, מעריכים הבוקר בזהירות במנהלת הליגות בכדורגל כי עד סוף החודש, או מקסימום תחילת החודש הבא, יתקבל היתר מפיקוד העורף להימצאות 5000 אנשים במגרשי הכדורגל. ההערכות הזהירות במנהלת הן בכפוף לכך שלא תהיה התרחבות בחזית הצפון ושהמצב יהיה כזה שכמות האזעקות והשיגורים ימשיכו להתמעט.

בישיבת הזום אתמול לא הייתה אפילו קבוצה אחת בליגת העל, שדחפה לכך שצריך לאמץ את מתווה ה 1000 במגרשים. כזכור גם בתקופת הקורונה העדיפו הקבוצות לדחות את ההצעה ל-1000 במגרשים והמתינו להסכמה של פרופסור איתמר גרוטו לפתיחת היציעים ל-5000 צופים. רק אז הסכימו הקבוצות להחזיר קהלים.

אוהדי הפועל באר שבע
במועדונים חששו מסלקציה, והעדיפו להמתין. אוהדי הפועל באר שבע | אודי ציטיאט

קבוצות הליגה הלאומית לעומת זאת מעוניינות במתווה ה-1000, אבל עדיין לא ברור אם הוא ייושם במחזור הקרוב של יום שישי. במנהלת עדיין ממתינים לחתימות של כל קבוצות הלאומית המסכימות למתווה.

עוד באותו נושא: ליגת העל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי