אלחמיד לא הורשה להתאמן, המתיחות בינו לבין למועדון עולה שלב

play
חאתם עבד אלחמיד הפועל חיפה | מאור אלקסלסי
צפו: צוקול כבש לראשונה בליגת העל, הפועל חיפה ניצחה את הפועל ירושלים 01:37

ההערה באימון, האימונים בדשא הסינטטי וההודעה היום על האיחור. לפני הדרבי, בלם הפועל חיפה והמועדון שוב במסלול התנגשות

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בלמה של הפועל חיפה, חאתם עבד אלחמיד, לא התאמן היום (רביעי) אחרי שהתקשר להודיע שיאחר לאימון, ובצוות המקצועי הבהירו לו שבמצב כזה אין לו למה להגיע למתחם . האירוע מגיע לאחר שאלחמיד מצא עצמו מחוץ לסגל במשחק האחרון נגד הפועל ירושלים ונראה ששוב ישנה מתיחות בינו לבין המועדון.

המתיחות התחילה באימון בו העירו לבלם. לאחר מכן התאמנה הקבוצה במגרש סינטטי ואלחמיד הבהיר שלא יוכל להתאמן על המשטח בשל הפציעה שסבל ממנה בברך. בשל ההיעדרות מהאימונים השחקן הוצא מההרכב, ובצוות המקצועי לא אהבו את היכולת שלו כשנכנס כמחליף ובהמשך אף הוא הוצא מהסגל.

חבריו של הבלם העידו שבשבוע וחצי האחרון הוא דווקא מתאמן ברצינות יתרה ולא היו תקריות איתו, אבל אז הגיע האיחור והאיסור להתאמן. בחיפה יצטרכו לקבל החלטה אם לנסות להגיע לעמק השווה עימו ולפתוח דף חדש, או שהמתיחות שוב תגרום לניפויו מהסגל.

אלחמיד מחזיק במשכורת מהגבוהות בתולדות הפועל חיפה ונחשב לרכש נוצץ במיוחד שהגיע על הבאזר בחלון ההעברות. היחסים בינו לבין לוי ידעו עליות ומורדות כבר בהפועל באר שבע וכעת גם בחיפה עושה רושם שהם בירידה תלולה. הוא לא יוכל לעבור לקבוצה שלישית אחרי שכבר שיחק העונה בהפועל באר שבע והפועל חיפה.

חאתם עבד אלחמיד הפועל חיפה
חאתם עבד אלחמיד הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

המשחק הבא של הפועל חיפה יהיה דרבי ביתי נגד מכבי חיפה ביום ראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי