מכבי נתניה תנסה למכור את איגור זלאטנוביץ' בינואר

play
בחוד של קוז'וך. זלטאנוביץ' | ברני ארדוב
צפו בדרמה: מכבי נתניה הכניעה את באר שבע בדקה ה-97, אליאסי עצר פנדל 03:12

בקבוצה מאמינים שהסרבי הגיע למיצוי ובונים על בילנקי ושבירו כחלוצים הבכירים. בלאי וצ'ירינו אמורים להיות כשירים למכבי תל אביב

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לצד ההכנות למשחק נגד מכבי תל אביב ביום ראשון, במכבי נתניה כבר מתחילים להיערך לחלון ההעברות של ינואר.

לוואלה! ספורט נודע שבנתניה מתכננים להעמיד את החלוץ איגור זלאטנוביץ' למכירה, במטרה לדלל מעט את חוליית ההתקפה, כאשר סטניסלב בילנקי ואיתמר שבירו יהפכו להיות החלוצים המובילים בסגל.

זלטאנוביץ' אמנם מוערך על ידי הצוות המקצועי, אך התחושה היא שהוא הגיע לידי מיצוי בקבוצה ולראייה גם ניסה לעזוב בשני החלונות האחרונים, הן בקיץ והן בינואר של העונה שעברה. בקיץ החזיק הסרבי בהצעה כספית גבוהה מאוד מאיחוד האמירויות, אך הוא סירב לה.

בנתניה מספרים שלאחרונה בחלק מהאימונים זלטאנוביץ' מתאמן וגם משחק ללא אנרגיות ולעיתים ללא חשק. זאת גם הסיבה שבחלק מהמשחקים הוא מוצא עצמו מחוץ לסגל, כפי שקרה במשחק האחרון נגד הפועל באר שבע.

נתניה עומדת כעת כמו כל קבוצות ליגת העל, בפני לו"ז עמוס במשחקים והנחת העבודה היא שזלטאנוביץ' ינסה להוכיח את עצמו לקראת מעבר אפשרי בינואר, אם וכאשר יקבל הזדמנויות לשחק.

איגור זלאטנוביץ' שחקן מכבי נתניה חוגג שער
מיצה את עצמו? זלאטנוביץ' | ברני ארדוב

בתוך כך נערכת הקבוצה לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב, כאשר כבר עתה ברור שהבלם ג'ואל אבו חנא לא יכלל בסגל בשל פציעה. אבו חנא צפוי לעבור מחר צילום שיאבחן את הפציעה במרפקו. בשלב זה החשש הוא לשבר תלישה שנוצר מכדור שנבעט עליו ופגע בחוזקה בידו באחד האימונים בסוף השבוע שעבר. הקפטן אביב אברהם שמתאושש מקרע בשריר הירך האחורי, צפוי להחמיץ את המשחק הקרוב אלא אם יחול שיפור משמעותי במצבו.

נפתלי בלאי וראצ'יד צ'ירינו שסחבו פציעות בסיום המשחק נגד באר שבע, אמורים להיות כשירים למשחק ביום ראשון ומצבם ייבחן ביומיים הקרובים.

עוד באותו נושא: מכבי נתניה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי