מימר הנסער: "אלו הרגעים שאני נגעל מכדורגל. השופט לא רצה שננצח"

play
עבדאללה ג'אבר שחקן מכבי בני ריינה מאוכזב | מאור אלקסלסי
התגובות אחרי המשחק בין בני ריינה להפועל תל אביב 06:31

מאמן ריינה רתח על אוהד אסולין אחרי ההפסד להפועל תל אביב, השופט הודה שפעל בניגוד להמלצת שופט ה-VAR. אלטמן: "הגיע הזמן שנביא נקודות"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בבני ריינה רתחו הערב (שבת) על השופט אוהד אסולין אחרי ההפסד הראשון של הקבוצה העונה, 2:1 להפועל תל אביב באצטדיון גרין. אסולין פסל שער שוויון של קייס גאנם בדקה ה-93 בטענה מאוד מעוררת מחלוקת לעבירה – החלטה שהוא נשאר איתה גם אחרי שנקרא לצפות באירוע על ידי צוות VAR.

במחצית הראשונה אסולין פסל להפועל תל אביב שער שנראה חוקי, אבל גם העניק לה פנדל בעוד החלטה מאוד גבולית. בדקה ה-88 אסולין גם בחר לא לשלוף לסמביניה מבני ריינה צהוב שני ברור אחרי עבירה גסה, ובסיכומו של עניין הוא סיים ערב לא מוצלח.

"מי שראה מה היה פה היום, מבין על מה הטענות והאמוציות", אמר שרון מימר הנסער, "אתה מכין את הקבוצה שלך כל השבוע לשחק נגד יריבה ולא נגד השיפוט. מה שהם עשו פה היום זה זלזול בקבוצה שלנו, חוסר שוויוניות. זה הרגעים שאני נגעל מהכדורגל. צריך בדק בית גדול באיגוד השופטים".

הוא שרק פנדל להפועל תל אביב אחרי אמא של הספק, ואז לא שרק פנדל לטובתנו אחרי שקראו לו ב-VAR. אני לא רוצה להתמש במילים קשות, אבל משהו פה לא קשור לכדורגל, משהו בחוסר הכבוד לריינה. כבר בדקה ה-5 אמרתי לשופט הרביעי שזה נראה לא טוב. בשביל מה לדבר על כדורגל בכלל?".

מימר הנסער סיכם: "במחצית הראשונה הפועל נתנה שני שערים בלי לבעוט לשער. במחצית השנייה הגענו לכמות מצבים שאחריהם היינו צריכים לנצח, לא רק להשוות… אבל ברגע שזה לא תלוי בנו אלא בשופט… זה הרגיש שהשופט רצה שלא ננצח".

השופט אוהד אסולין שורק לפנדל לזכות הפועל תל אביב נגד בני ריינה
במוקד העניינים. אסולין | מאור אלקסלסי

אסולין התראיין בסיום ופירט על ההחלטות שלו.

על פסילת השער של הפועל תל אביב: "מבחינתי ברגע שחוטבא קיבל פגיעה ברגל שגרמה לו לאבד שיווי משקל וליפול… השעתי את השריקה שלי כמחויב בעולם ה-VAR, אמרתי בקשר שאני שורק בסיום המהלך. נכבש שער ומיד שרקתי. במקרה הזה ב-VAR זיהו את הפגיעה ברגל ותמכו בהחלטתי".

על הפנדל לטובת הפועל תל אביב: "לא זיהיתי את הדריכה על אלטמן, שופט המסך המליץ לי להגיע למסך, הראה לי אירוע של דריכה ושרקתי לפנדל".

על פסילת השער של ריינה בדקה ה-93: "כמו במקרה עם חוטבא, גם כאן זיהיתי עבירה על בלוריאן בתחילת המהלך והשהיתי את השריקה שלי עד סיום המהלך. מבחינתי קוסטה דחף את בלוריאן בגב. שופט המסך בדק ומבחינתו החליט שהעבירה אינה ברף שמחייב פסילה – והמליץ לאשר את השער. מבחינתי גם במסך זיהיתי עבירה שמחייבת פסילת שער".

דן איינבינדר עם רן בנימין שחקני הפועל תל אביב חוגגים
הפועל תל אביב שחררה לחץ | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל תל אביב, בורחה למה, אחרי ניצחון הבכורה: "השחקנים עבדו קשה, פגשנו יריבה חזקה והגיע לנו לנצח. התגוננו טוב, כבשנו מהמצבים אליהם הגענו, עבדנו ביחד עד הסוף. לא חששתי שנאבד את היתרון, למרות שכמובן שיש מצבים שיכולים לקרות ואתה עלול לצאת עם נקודה. לא שיחקנו הכי טוב, אבל לפחות היינו יותר אפקטיביים. הצלחנו לשמח את האוהדים אחרי כמה תוצאות לא טובות".

עומרי אלטמן שכבש בפנדל: "כיף לנצח אחרי שלושה משחקים פחות טובים, עם תוצאות פחות טובות. אנחנו שמחים, אבל צריכים להמשיך. הגיע הזמן שנביא נקודות. הרגשנו את הלחץ, אני חושב שעכשיו אנשים יירגעו קצת ונוכל לבוא ביותר רוגע וביטחון. חד משמעית חששתי שנאבד את היתרון, ברגע שב-VAR קוראים לשופט הוא משנה את ההחלטה שלו, אבל אני שמח שהוא נשאר עם ההחלטה הנכונה".

ביום שלישי, במחזור ה-10, הפועל תל אביב תארח את מכבי פתח תקוה ובני ריינה תתארח אצל הפועל פתח תקוה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי