הפועל חיפה נחושה להעביר דף: "אסור שהמשחק הזה יהרוס לנו הכל"

play
עודד צוקול, ג'ורג' דיבה שחקני הפועל חיפה מאוכזבים | מאור אלקסלסי
כולל בעיטה חופשית מושלמת: צמד לרפאלוב ב-0:3 של מכבי חיפה בדרבי 06:04

האדומים מקווים שהתבוסה בדרבי לא תקלקל פתיחת עונה נהדרת, כמו ב-2021. מלמד: "בטוח שנעשה עונה יפה". סבג ומאיימבו בספק לסכנין

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בדצמבר 2021 הגיעה הפועל חיפה לדרבי כשהיא במומנטום נהדר וממוקמת שלישית בטבלה. בתוך הקבוצה ומסביבה היו בטוחים שהשחקנים של אלישע לוי, המאמן דאז, בדרך לעונה היסטורית, אלא שהם הובסו 5:1 על ידי היריבה העירונית בירוק, והעונה של האדומים מהכרמל תפסה כיוון אחר לחלוטין. אמש (ראשון) הפועל חיפה שוב הגיעה אחרי פתיחת עונה נהדרת, הפעם מהמקום השני בטבלה, ושוב הובסו בידי מכבי חיפה – הפעם 3:0.

בצד האדום של העיר יצטרכו כעת להפיק את הלקחים על מנת שהתבוסה לא תביא לתפנית דרסטית כל כך. כבר אתמול שלח המאמן מסר לשחקניו, שצריך לשכוח מהמשחק ולחזור מהר למסלול הניצחונות ביום רביעי נגד בני סכנין. "חייבים לזכור שאנחנו עדיין במקום השני ובפתיחת עונה טובה. עם כל האכזבה, אסור לתת למשחק הזה להרוס לנו הכל", אמר שחקן בהפועל חיפה.

גיא מלמד קבע: "המשחק הזה מת מבחינתי. ואדאג שככה יהיה גם אצל כל החברים בקבוצה. אני בטוח שהפועל חיפה תעשה עונה יפה".

ג'ורג' דיבה שחקן הפועל חיפה מאוכזב
הפועל חיפה תנסה להתאושש ברביעי | מאור אלקסלסי
פרנן מאיימבו שחקן הפועל חיפה
פרנן מאיימבו בספק למחזור הבא | מאור אלקסלסי

בקבוצה התאכזבו מאוד מהמשחק ובעיקר מהנאיביות של השחקנים. השער המוקדם של ליאור רפאלוב שיבש משמעותית את התכניות של רוני לוי לשחק באופן מבוקר ולצאת להתקפות מעבר כדי לנצל את המהירות של החלק הקדמי. בסופו של דבר היו אלה האדומים שהחזיקו בכדור, והיו חשופים למעברים של מכבי חיפה.

אם לא די בהפסד הכואב, הרי שהפועל חיפה יצאה גם חבולה בעקבות הפציעות של פרנן מאיימבו ונאור סבג. הבלם סובל מכאבים בשרירי הבטן, ואילו הקשר חש כאב באזור המפשעה. השניים בספק גדול לביקור בסכנין ביום רביעי, כשאיתמר נוי ודניס פוליאקוב אמורים להיכנס להרכב במקומם.

עוד באותו נושא: הפועל חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי